پیشکسوت سپاهان مطرح کرد:

پیروزی سپاهان، یک مسکّن برای ادامه‌ مسیر است

بازیکن اسبق تیم سپاهان گفت: شرایط کنونی بازی تیم سپاهان در مقابل تیم تاجیکستان می‌تواند به‌عنوان ژلوفن عمل کند به شرط اینکه بتواند در بازی‌های پیش‌روی خود با همین روند و موقعیت بسیار خوب ادامه دهد.

فرشید طالبی در گفت‌وگو با ایسنا پس از پیروزی سپاهان در دومین دیدار رقابت‌های لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا-سطح ۲ برابر استقلال تاجیکستان، اظهار کرد: تیم سپاهان بازی نسبتا خوبی را به سرانجام رساند و تقریبا از بازیکنان خود در فاز هجومی استفاده کرد. مشاهده کردیم که ابوبکر کامارا در کنار رضا شکاری، جواد آقایی پور و محمدمهدی محبی توانستند شرایط خوبی را در فاز حمله ایجاد کنند. سپاهان خیلی زودتر از اینها نیازمند این ترکیب بود که بتواند با تفکر به ترکیب خاص خودش دست پیدا کند و با پیاده کردن سیستم و ذهنیت مربی در زمین، کار خودش را انجام دهد.

وی افزود: بنابراین در شرایط کنونی بازی تیم سپاهان در مقابل تیم تاجیکستان می‌تواند به عنوان ژلوفن عمل کند، به شرط اینکه بتواند در بازی‌های پیش‌روی خود به همین روند و موقعیت بسیار خوب ادامه دهد.

این پیشکسوت فوتبال ادامه داد: اتفاق بسیار خوبی که در بازی تیم سپاهان و استقلال تاجیکستان مشاهده کردیم، حضور محمد دانشگر و ابوبکر کامارا در کنار محمد امین حزباوی بود که درون زمین توانستند  ترکیبی خوبی را رقم بزنند، چرا که باید بازیکنان با تجربه‌ای در زمین داشته باشیم، اما در بازی قبل شرایط بی‌تجربگی حاکم بود. امیدوارم تیم سپاهان بتواند از تمام بازیکنان و نیروی خود استفاده کند که حضور دانشگر می‌توانست یکی از این عوامل باشد. 

بازیکن اسبق تیم سپاهان با اشاره به اینکه ضربه‌های عمده سپاهان در خطوط بوده است، افزود: به نوعی تیم سپاهان فوتبال رو به جلو و دلخواه خود را بازی کرد، چرا که می‌توانست یک ژلوفن برای آرام کردن اتفاق گذشته و پیشرفت به سوی آینده باشد و امیدوارم این نوع بازی کردن در آینده تداوم داشته باشد. 

طالبی با بیان اینکه تیم سپاهان می‌تواند برای هواداران خود مرهمی باشد، تصریح کرد: انتظارهای هوادارن از تیم سپاهان با این هزینه‌ها، بازیکنان و شرایط کادر فنی نمی‌تواند مربوط به چند بازی باشد و فقط می‌تواند یک خواسته کوچکی از سمت هر فردی صورت بگیرد، زیرا تیم سپاهان قبل از این فرایندها یک تیم بین المللی بوده و انصافا در خیلی مواقع که تیم‌های ایرانی نمی‌توانستند در آسیا حاضرباشند، می‌توانست پرچم‌دار خوبی باشد. اگر در هر بازی بتوانند درخشش خوبی را رقم بزنند و هماهنگی، اعتماد بنفس و انرژی مثبت از بیرون دریافت کنند، قطعا می‌توانند عملکرد خوبی را داشته باشند. 

بازیکن اسبق تیم سپاهان در پایان یادآورشد: معتقدم تیم سپاهان به جایگاهی رسیده است که شاید فقط بعد از بازی می‌تواند خوشحال باشد و سریع باید برای  بازی پیش‌روی خود را با استقلال خوزستان ادامه دهد. یعنی در فوتبال الان، به دلیل تراکم بازی‌های متعدد در مدت زمان کوتاه باید سریع ریکاوری کرد. قطعا این بردها می‌تواند به ریکاوری بعد از بازی از لحاظ روحی و هماهنگی کمک کند. یک برد در این شرایط نمی‌تواند اتفاق‌های گذشته را پوشش داد، اما می‌تواند مرهمی برای ادامه دادن در این راه باشد به همه هواداران سپاهان تبریک می‌گویم. انشاءالله این خوشحالی‌ها قلب هواداران را آرام کند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۳
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071108920
  • خبرنگار : 50653