نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان:

عملیات «وعده صادق ۲» مظهر عزت ایران و اسلام است

نماینده مردم استان کرمان در مجلس خبرگان رهبری گفت: عملیات «وعده صادق ۲»مظهر عزت ایران و اسلام است و جمهوری اسلامی به برکت اسلام در روزگار کنونی این‌چنین رژیم صهیونیستی را تنبیه می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین امان الله علیمرادی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره عملیات موفق موشکی ایران علیه رژیم صهیونیستی اظهار کرد: عملیات وعده صادق ۲ مظهر عزت ایران و اسلام است و جمهوری اسلامی به برکت اسلام در روزگار کنونی این‌چنین رژیم صهیونیستی را تنبیه می‌کند و انتقام عزیزان و انتقام شهید هنیه، شهید سید حسن نصرالله و انتقام همه شهدا را می‌گیرد.

وی افزود: ایران در یک زمانی نه تنها در برابر رژیم صیهونیستی نبود، بلکه زیر سلطه کفار و مستکبران بود و آن عاملی که ایران را به عزت امروز رسانده و سلطه آمریکا و مستکبران را هم از ایران و هم از منطقه رفع کرده، اسلام و قرآن است و قرآن کریم فرموده«خداوند راهی برای تسلط کفار بر مومنین قرار نداده است».

علیمرادی تصریح کرد: جهان اسلام برای عزت و برای نفی سلطه کفار و آزاد شدن از سلطه کفار باید به اسلام برگردد. باید به وحدت اسلامی برگردد و همه امت اسلام دست در دست هم پشت در پشت هم متحد باشند و در این صورت نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه آمریکای مستکبر و جهان استکبار هم نمی‌تواند سلطه خود را بر امت اسلام ادامه بدهد.

نماینده مردم کرمان در مجلس خبرگان ضمن تبریک عملیات وعده صادق ۲ به نیروهای مسلح جمهوری اسلامی، سپاه مقتدر و رهبر معظم انقلاب که هدایتگر این کاروان عزت، شرف و کرامت هستند؛ گفت:  مجلس خبرگان وظیفه دینی و ملی خود را به وجه احسن انجام می‌دهد و در تمام مواقع مواضع نظام و رهبری را سر دست می‌گیرد و اعلام می‌کند و پای آنها ایستاده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 1403071108895
  • خبرنگار : 50189