کلوپ: فوتبال هرگز!

یورگن کلوپ همچنان وسوسه نمی‌شود تا به فوتبال برگردد و هدایت تیمی را بر عهده بگیرد؛ حتی تیم ملی آلمان.

به گزارش ایسنا، یورگن کلوپ قصد ندارد جانشین یولیان ناگلزمان در تیم ملی آلمان شود. سرمربی سابق لیورپول و بوروسیا دورتموند در حاشیه اعطای نشان شایستگی فدرال توسط فرانک والتر اشتاین‌مایر، رئیس‌جمهور آلمان، گفت: همه امیدوارند که یولیان ناگلزمان برای مدت بسیار طولانی روی نیمکت تیم ملی آلمان بماند.

رودی فولر، مدیر تیم ملی آلمان، به تازگی از کلوپ به عنوان جانشین احتمالی ناگلزمان یاد کرده بود. ناگلزمان ۳۷ساله تابستان گذشته قبل از جام ملت‌های اروپا قراردادش را با فدراسیون فوتبال آلمان تا پایان جام جهانی ۲۰۲۶ تمدید کرد. رودی فولر گفته بود: نمی‌دانم یورگن دوست دارد چه کار کند اما اگر یولیان ناگلزمان در مقطعی تصمیم بگیرد که دوباره مربی یک تیم باشگاهی بزرگ در اروپا یا آلمان باشد، تیم ملی آلمان می‌تواند گزینه خوبی برای کلوپ باشد.

کلوپ در برلین گفت نمی‌خواهد درباره فوتبال صحبت کند چون چیزی برای گفتن وجود ندارد. این مربی که در حال حاضر در دوران استراحت به سر می‌برد درباره صحبت‌های مدیر تیم ملی آلمان گفت: رودی فولر انسان بسیار خوبی است.

کلوپ تابستان اخیر پس از ۹ سال لیورپول را ترک کرد و به نظر می‌رسد دیگر دوست ندارد هدایت تیمی را بر عهده بگیرد. این مربی ۵۷ ساله پایان دوران مربیگری‌اش را رد نکرد و گفت تمایلی ندارد فعلا درباره فوتبال صحبت کند.

نشان شایستگی فدرال به مناسبت روز وحدت آلمان به کلوپ اعطا شد. رئیس‌جمهور آلمان علاوه بر کلوپ از ۲۸ شهروندی که از ارزش‌های دموکراسی در علم، تجارت، هنر یا ورزش دفاع می‌کنند، تقدیر کرد.

یورگن کلوپ ابتدای فصل ۲۰۱۶-۲۰۱۵ و پس از استعفای برندان راجرز هدایت لیورپول را بر عهده گرفت و در ۹ سال حضورش در آنفیلد هر آنچه را ممکن بود به دست آورد و با سری بالا این تیم را ترک کرد. لیگ قهرمانان اروپا و اولین قهرمانی در لیگ برتر پس از سه دهه اخیر مهم‌ترین افتخارات «کلوپو» در لیورپول بودند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۱۴
  • دسته‌بندی: جهان ورزش
  • کد خبر: 1403071108780
  • خبرنگار : 71460