مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران: 

بیش از ۴۰۰ برنامه ویژه هفته ملی کودک در مازندران برگزار می‌شود

مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران و دبیر هفته ملی کودک استان  از برگزاری بیش از ۴۰۰ برنامه ویژه هفته ملی کودک در مازندران خبر داد. 

هفته ملی کودک امسال با شعار « برای کودکان، برای آیند ه» از  ۱۴ تا ۲۰ مهر در سراسر کشور برگزار می‌شود.
 به همین منظور نشست هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد گرامی‌داشت هفته ملی کودک استان با ریاست معاون استاندار و دبیری مدیرکل این کانون و با عضویت دستگاه‌های مرتبط با حوزه کودک برگزار شد تا برای گرامی‌داشت این هفته برنامه‌های تخصصی پیش بینی و اجرا شود. 
حامد فاضلی مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران با بیان اینکه بیش از ۴۰۰ برنامه ویژه گرامی‌داشت هفته ملی کودک توسط مراکز فرهنگی هنری کانون در مازندران با همکاری سایر اعضای کمیته برگزار می‌شود، اظهار کرد: این هفته فرصتی است تا والدین، معلمان، مربیان، و مهمتر از همه مسؤولان در توجه بیشتر به سرمایه‌های اجتماعی و برنامه‌ریزی برای تامین نیازهای اساسی این قشر مهم اهتمام داشته باشند.
دبیر هفته ملی کودک استان مازندران به برخی از برنامه‌های شاخص این ستاد اشاره کرد و گفت: اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی هنری و ادبی در سراسر مراکز استان به مناسبت هفته ملی کودک، رونمایی از محصولات فرهنگی هنری، اجرای پیک امید و اردوهای جهادی در مناطق کم برخوردار در سراسر استان، عیادت از کودکان بیمار در بیمارستان، دیدار با فرزندان شهدای امنیت سلامت و مدافع حرم ، برنامه‌های ویژه مظلومیت کودکان غزه، برگزاری نمایشگاه از دستاوردهای حوزه کودک و نوجوان و دیدار کودکان با مسئولان استانی و شهری برخی از برنامه‌های ما در طول این هفته هستند. 


مدیرکل کانون پرورش فکری مازندران ادامه داد:  اجرای ویژه برنامه‌های میدانی در سطح شهرو جشن کودک، اجرای نمایش‌های صحنه‌ای در مراکز کانون، اکران رایگان فیلم‌های بلند و پویانمایی در سینما کانون و مراکز استان، عضویت رایگان در مراکز کانون در طول هفته ملی کودک و  ارائه خدمات ویژه مراکز به کودکان در طول هفته ملی کودک به صورت رایگان را از دیگر برنامه‌های ویژه ستاد گرامیداشت هفته ملی کودک مازندران عنوان کرد. 
فاضلی  از تجلیل کودکان منتخب مراکز کانون پرورش فکری در طول هفته ملی کودک یاد کرد گفت: اجرای بازی‌های همگانی و هدفمند در محیط شهری و بوستان‌ها،برگزاری نشست هم‌اندیشی و گفتمان تخصصی با کودکان شاخص مراکز استان و برگزاری نشست‌های کارشناسی در صدا وسیما و غیره نیزدر دستور کار این کمیته قرار دارد.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071108770
  • خبرنگار :