اخطار خضریان به رژیم صهیونیستی

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملیات وعده صادق ۲ گفت: به رژیم صهیونیستی اخطار می‌دهم که اگر دوباره دست از پا خطا کند، اینگونه نیست که ایران فقط زیرساخت‌های نظامی آنها را بزند بلکه مناطق دیگر را در دفاع مشروع خود پیش فرض می‌داند.

به گزارش ایسنا، علی خضریان در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس در واکنش یه پاسخ جمهوری اسلامی ایران به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی گفت: از طرف همه همکاران خودم در مجلس، کمیسیون امنیت ملی و فراکسیون مقاومت مجلس به همه نیروهای مسلح قهرمان جمهوری اسلامی ایران به ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران خدا قوت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان در پی جنایات رژیم صهیونیستی عنوان کرد: جای فرمانده رشید حزب الله لبنان، فخر جهان اسلام، حجت الاسلام والمسلمین شهید سید حسن نصرالله خالی است که امروز  و این فتح مبینی که آغاز شده و به ثمر خواهد رسید را ببیند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: همچنین به رژیم صهیونیستی اخطار می‌دهم که اگر دوباره دست از پا خطا کند، این بار دیگر اینگونه نیست که جمهوری اسلامی ایران فقط زیرساخت‌های نظامی آنها را بزند بلکه به مناطق دیگر نیز دسترسی خواهد داشت و این موضوع را در دفاع مشروع خود پیش فرض می‌داند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071108763
  • خبرنگار : 71489