شریعتی: به رژیم صهیونیستی برای انجام هرگونه اقدام متقابل هشدار می‌دهیم

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: به رژیم صهیونیستی و آمریکا هشدار می‌دهیم که اگر اقدامی کنند تمام منافع نظامی، امنیتی و اقتصادی آنها در سراسر منطقه اهداف مشروع بوده و جزء اهداف نیروهای مسلح جبهه مقاومت به ویژه نیروهای مسلح ما قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایسنا، مالک شریعتی در جلسه علنی امروز چهارشنبه مجلس عنوان کرد: یاد شهدای مدافع حرم و شهدای موشکی را در این روز عزیر گرامی می‌داریم. باید نعمت رهبری را شکر کنیم و از انسجام و وحدت داخلی‌مان به درگاه خداوند متعال سجده شکر به جا بیاوریم.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: از شورای عالی امنیت ملی به ویژه رئیس این شورا و رئیس جمهور محترم هم تشکر می‌کنیم و از سپاه انقلابی هم به واسطه یک اقدام ویژه انقلابی تشکر و قدردانی می‌کنیم. از شور انقلابی مردم که مطالبه می‌کردند و با مسئولان همراهی داشتند هم تشکر می کنیم.

شریعتی تاکید کرد: البته نمی‌توانیم حسرت خودمان را از اینکه امروز سخنرانی شهید بزرگوار سید حسن نصرالله را نخواهیم شنید ابراز نکنیم.

وی افزود: به رژیم صهیونیستی و آمریکا هشدار می‌دهیم که اگر اقدامی کنند تمام منافع نظامی، امنیتی و اقتصادی آنها در سراسر منطقه اهداف مشروع بوده و جزء اهداف نیروهای مسلح جبهه مقاومت به ویژه نیروهای مسلح ما قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۹
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071108750
  • خبرنگار : 71938