تعدادی از نمایندگان مجلس مطرح کردند

گنبد آهنین در مقابل موشک‌های ایران تبدیل به آبکش آهنین شد

تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی با قدردانی از حملات موشکی ایران به رژیم صهیونیستی بیان کردند که گنبد آهنین در مقابل موشک‌های ایران تبدیل به آبکش آهنین شد.

به گزارش ایسنا، حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در تذکری گفت: به باند بزرگ حاکم در سرزمین‌های اشغالی و کشورهایی که سالیانه دهها میلیارد دلار نفتی خود برا به جیب آمریکا می ریزند، هشدار می‌دهم که درس بگیرند.

وی افزود: آیا ندیدید که گنبد آهنین در مقابل موشک‌های ایران تبدیل به آبکش آهنین شد.

همچنین احمد بیگدلی نماینده خدابنده در تذکر دیگری گفت: نتانیاهوی جنایتکار بداند که این عملیات تنها پاسخ به گوشه‌ای از جنایات آن بوده لذا خطاب به آنها می‌گویم اگر راست می‌گویید تا آخر بمانید.

محمدتقی نقدعلی نماینده خمینی شهر نیز از مقام معظم رهبری تشکر کرد که با اقتدار شرایط را مدیریت کرد.

احمد فاطمی نماینده بابل نیز در تذکری گفت: این عملیات دل مردم و امت اسلامی و مستضعفان را شاد کرد و ثابت کرد که خانه صهیونیست‌ها از خانه عنکبوت هم سست‌تر است. بدون تردید اگر آنها بخواهند بار دیگر اراده ملت را آزمایش کنند یک گام دیگر به زوال و نابودی نزدیک می‌شوند.

امیرحسین ثابتی نماینده تهران نیز بیان کرد: عملیات غرورآفرین نیروهای نظامی کشور نویددهنده نظم جدیدی است که آن هم دنیای بدون رژیم صهیونیستی است.

فضل‌الله رنجبر نماینده کرمانشاه بیان کرد: شب گذشته شلیک‌های موشک دل رهبر و ملت و روح شهید نصرالله، هنیه‌ها و حاج قاسم‌ها را شاد کرد. اسرائیل و آمریکا بدانند که این تنها یک اعلام اخطار بود.

سلمان اسحاقی نماینده قائنات اظهار کرد: پاسخ ایران باعث شادی دل‌های مسلمانان جهان شد و یک قطره از اقیانوس توانمندی‌های ایران را نشان داد. اگر رژیم صهیونیستی دست از پا خطا کند اثری از او نخواهد ماند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۷
  • دسته‌بندی: مجلس
  • کد خبر: 1403071108747
  • خبرنگار : 71234