رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی لرستان:

حذف افراد نمی‌تواند مسیر حزب‌الله را تغییر دهد

رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی لرستان با بیان اینکه حذف افراد نمی‌تواند مسیر حزب‌الله را تغییر دهد یا سطح رزمی آنان را پایین بیاورد، گفت: حزب‌الله لبنان پاسخ به حملات اسرائیل را شدت خواهد بخشید زیرا اسرائیل شخصیتی را ترور کرده که نباید ترور می‌کرد.

حجت‌الاسلام سیداسماعیل حسینی‌مازندرانی امروز ۱۱ مهرماه در جمع خبرنگاران با تسلیت شهادت سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان و همراهان ایشان، گفت: ترور شخصیتی مثل سید حسن نصرالله اگرچه زخم عمیقی برای حزب‌الله لبنان و محور مقاومت بود ولی این زخم عمیق نمی‌تواند حزب‌الله را از پا در بیاورد.

وی افزود: سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله پس از یک عمر جهاد و مبارزه و در پی از دست دادن برادرانش همچون حاج قاسم سلیمانی، عماد مغنیه و دیگر یاران شهیدش و فرزند ۱۸ ساله شهیدش سید هادی نصرالله به سوی آنان شتافت و مزد سال‌ها مجاهدت خویش را از پروردگار دریافت کرد.

حسینی مازندرانی با بیان اینکه شهادت سید حسن نصرالله میلیون‌ها نفر از علاقه‌مندانش را داغدار کرد، ادامه داد: هدف قرار گرفتن سید حسن نصرالله رؤیای قدیم و پلید رژیم کودک‌کش صهیونیستی بود و بیش از سه دهه است که ترور ایشان در صدر فهرست ترور رژیم جعلی اسرائیل قرار داشته است.

رئیس عقیدتی، سیاسی نیروی انتظامی لرستان با اشاره به شهادت رساندن تعدادی از فرماندهان حزب‌الله از سوی رژیم صهیونیستی، گفت: حزب‌الله در جریان مقابله با اسرائیل فرماندهان ارشدی مثل سید عباس موسوی و عماد مغنیه را از دست داد اما شهادت این عزیزان هیچ‌گاه سطح عملیات حزب‌الله را نسبت به اسرائیل کمتر نکرد بلکه می‌بینیم بعد از ترور دبیرکل پیشین حزب‌الله سطح حملات این سازمان افزایش پیدا کرد تا جایی که ترور شهید سید عباس موسوی منجر به اخراج اسرائیلی‌ها از جنوب لبنان شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شهادت شخصیتی مثل سیدحسن نصرالله قطعاً سطح درگیری‌ها بین حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت با اسرائیل افزایش پیدا خواهد کرد، چون این استراتژی حزب‌الله لبنان است که هر قدر ضربه دشمن سخت باشد، پاسخ مقابل باید سخت‌تر باشد.

این کارشناس مذهبی با اشاره به اینکه با توجه به اینکه حزب‌الله لبنان برای مقابله با اسرائیل به یک تشکیلات منسجم قدرتمند و ریشه‌دار دست پیدا کرده است، گفت: اطمینان داریم پاسخ دندان‌شکنی به اسرائیل خواهد داد، گفت: قطعاً حزب‌الله با جانشین سید حسن نصرالله وارد دور جدیدی از حیات خود خواهد شد، دوره‌ای که پیش‌بینی آن از چشم فرماندهان و مقامات اسرائیل دور مانده است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071108725
  • خبرنگار : 50176