مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان:

دشمن تلاش دارد بین مردم و قرآن فاصله بیندازند

مدیرکل سازمان بهزیستی لرستان گفت: اسرائیل غاصب از نبود وحدت بین مسلمان سوءاستفاده کرده و مرتکب جنایاتی زیادی در غزه و لبنان شده است که می‌طلبد همه مسلمانان با تمسک به قرآن در زمینه تقویت وحدت تلاش کنند.

همایون عمودی‌زاده یازدهم مهرماه در آیین اختتامیه مرحله استانی جشنواره فرهنگی، آموزشی قرآن و عترت با عنوان «زندگی با قرآن» ویژه جامعه هدف بهزیستی استان لرستان که در سالن اجتماعات بهزیستی لرستان برگزار شد، با تسلیت به مناسبت شهادت سید مقاومت شهید سید حسن نصرالله، گفت: سیدحسن نصرالله و همراهانش و شخص سردار عباس نیلفروشان از چهره‌های شاخص جبهه مقاومت بودند که در مقابل رژیم جعلی و کودکش صهیونیستی و اسرائیل غاصب ایستادگی کردند و در پایان به مقام شهادت نائل آمدند.

وی افزود: در طول دوران انقلاب به ما ثابت شده است خون هر شهیدی که بر زمین ریخته می‌شود درخت تنومند مقاومت در مقابل استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی مقاوم‌تر خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به تحولات منطقه‌ای و جنایاتی که اسرائیل غاصب در غزه و لبنان مرتکب شده است، اضافه کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری همه مسلمانان جهان نیازمند به وحدت هستند و آن عاملی که می‌تواند این وحدت را انسجام بخشد، قرآن است.

وی فرهنگ قرآن را نجات‌دهنده مسلمانان دانست و با تقدیر از برگزارکنندگان جشنواره فرهنگی، آموزشی، قرآنی بهزیستی لرستان، اضافه کرد: امام علی(ع) در حدیثی فرموده است: کسی که قرآن می‌خواند هنگامی که از کنار قرآن بلند می‌شود چیزی به او افزوده می‌شود که آن چیز، هدایت است و یک چیز نیز از او کاسته می‌شود که آن جهالت و کوری است.

مدیرکل بهزیستی لرستان با اشاره به اهمیت قرآن کریم، اضافه کرد: سال‌های متمادی است که دشمن تلاش دارد بین مردم و قرآن فاصله بیندازند و از ابزار رسانه برای ایجاد فاصله بین زندگی انسان‌ها و قرآن استفاده می‌کند.

وی با اشاره به اینکه اسلام و مسلمانان با قرآن شناخته می‌شوند و در واقع قرآن کریم مشعل اسلام و هدایت بشر است، اظهار کرد: کسی که با قرآن مأنوس است قلب، عمل، رفتار و کردار او با کسی که با قرآن بی‌ارتباط است، تفاوت فراوان دارد لذا می‌خواهد قرآن را از اسلام و مسلمانان بگیرد؛ این در حالی است که بسیاری از مردمان کشورهای غیر مسلمان با تحقیق درباره قرآن گرایش به سمت دین اسلام پیدا می‌کنند و همین دشمن را به وحشت انداخته لذا می‌خواهد بین بشریت و قرآن فاصله و جدایی بیندازد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید تلاش کنیم رابطه خودمان با قرآن را روز به روز مستحکم‌تر کرده و خودمان را به قرآن وصل کنیم، ادامه داد: هدف از برگزاری جشنواره قرآن و عترت سازمان بهزیستی، انس قلوب و آشنا کردن جامعه هدف بهزیستی با حقایق قرآن است.

عمودی‌زاده با تأکید بر ضرورت آشنا شدن نسل نوجوان و جوان جامعه با حقایق قرآن و اینکه قرآن کریم مایه افتخار مسلمانان و بشریت است، گفت: هدف نهایی از برگزاری جشنواره قرآن و عترت بهزیستی اجرای مفاهیم قرآن کریم در زندگی است چراکه قرآن می‌تواند در زندگی بشر نقش هدایتگری داشته باشد و انسان را به سر منزل مقصود برساند.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071108720
  • خبرنگار : 50176