عضو بسیج دانشجوی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با ایسنا:

شهادت سیدحسن نصرالله سرآغاز پیروزی‌های جبهه مقاومت است

عضو بسیج دانشجوی دانشگاه علم و صنعت گفت: بسیاری از کارشناسان نظامی شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله را "آغاز یک فتح بزرگ" دانستند، این تعبیر نشان‌دهنده تأثیر عمیق شهادت افرادی مانند سیدحسن نصرالله بر جریان‌های مقاومت و بیداری اسلامی است.

امیر شهبازی، عضو بسیج دانشجوی دانشگاه علم و صنعت در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: بسیاری از کارشناسان نظامی شهادت سید مقاومت، شهید سیدحسن نصرالله را "آغاز یک فتح بزرگ" دانستند، این تعبیر نشان‌دهنده تأثیر عمیق شهادت افرادی مانند سیدحسن نصرالله بر جریان‌های مقاومت و بیداری اسلامی است. شهادت ایشان نه تنها به عنوان یک رویداد غم‌انگیز نیست، بلکه از آن به عنوان سرآغازی برای پیروزی‌های بزرگ‌تر و تقویت جبهه مقاومت یاد می‌شود. حضور این شهدا و جانفشانی‌هایشان باعث تقویت روحیه در میان جوانان و فعالان اجتماعی می‌شود و مسیر مبارزه برای حق و آزادی را روشن‌تر می‌سازد.

وی با بیان اشاره به اقدامات مورد نیاز در برای ترویج و انتقال باورها، ارزش‌ها، اعتقادات، مهارت‌ها و سبک زندگی اسلامی ایرانی به نسل جدید است،‌ تصریح کرد:انتقال این مفاهیم نیازمند برنامه‌ریزی دقیق و مشارکت فعال است. به عنوان یک دانشجو، ما تلاش می‌کنیم با برگزاری جلسات گفتگو، سمینارها و کارگاه‌های فرهنگی و تربیتی، ارزش‌های اسلامی و ایرانی را به هم‌دانشگاهیان خود منتقل کنیم. همچنین استفاده از فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی برای ترویج این مفاهیم می‌تواند بسیار موثر باشد. ما با بحث‌های آزاد در خصوص مسائل اعتقادی و فرهنگی، فرصت‌های بیشتری برای تبادل افکار و تقویت باورها فراهم می‌کنیم.

وی افزود: یکی از بزرگ‌ترین چالش‌ها فاصله گرفتن بخشی از نسل جوان از ارزش‌ها و هویت‌های فرهنگی و دینی است. همچنین هجمه‌های فرهنگی و رسانه‌ای غرب که سعی در تضعیف این ارزش‌ها دارند، یک چالش اساسی است. به علاوه، برخی از روش‌های سنتی انتقال این مفاهیم شاید دیگر جوابگو نباشد و نیاز به بازنگری در شیوه‌های آموزشی و تربیتی وجود دارد. ما باید از روش‌های جدید و نوآورانه برای برقراری ارتباط با جوانان و تاثیرگذاری بر آن‌ها استفاده کنیم.

شهبازی معتقد است دانشجویان به دلیل آگاهی بیشتر و دسترسی به منابع علمی و فرهنگی متنوع، نقشی کلیدی در این زمینه دارند. وظیفه ما به عنوان دانشجویان این است که با یادگیری عمیق و درک صحیح از ارزش‌ها، سبک زندگی اسلامی و ایرانی را در زندگی روزمره خود پیاده کنیم و الگویی برای دیگران باشیم. ما باید از توانایی‌ها و خلاقیت‌های خود در ترویج این سبک زندگی بهره ببریم و به دیگران نشان دهیم که این سبک زندگی نه تنها محدودیت نیست، بلکه راهی به سوی سعادت و موفقیت است.

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۳
  • دسته‌بندی: تشکل‌های دانشجویی
  • کد خبر: 1403071108613
  • خبرنگار : 71974

برچسب‌ها