سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند:

فدراسیون کمی عجولانه عمل کرد/ چند بازیکن تیم ملی از گیتی‌پسند دعوت خواهند شد

سرمربی تیم هندبال گیتی‌پسند گفت: واقعیتی است که باید قبول کنیم بخش خصوصی در ورزش سخت است که با بخش دولتی رقابت کند، ولی هدف ما آماده‌سازی این جوانان برای تیم ملی است. فکر می‌کنم چند بازیکن تیم ملی امسال از تیم ما دعوت خواهند شد.

کیوان صادقی، در آیین رونمایی رسمی تیم هندبال گیتی‌پسند، ترکیب امسال تیمش را از بازیکنان جوان و جویای نام دانست و اظهارکرد: سعی کردیم تیم جوانی داشته باشیم و ۶۰ درصد تیم جوان و نوجوان هستند. مابقی بازیکنان قبل یا باتجربه جدید هستند. امیدوارم در هر مسابقه با دست پر بازگردیم.

وی افزود: برخی بازیکنان فصل قبل را با توجه به شرایط باشگاه نمی توانستیم در خدمتشان باشیم و به باشگاه‌های دیگر با مبالغ بالاتر رفتند. ما نیز از بازیکنان جویای نام و جوان را جایگزین کردیم. امیدوارم به هماهنگی خوبی برسیم.

او ادامه داد: واقعیتی است که باید قبول کنیم بخش خصوصی در ورزش سخت است که با بخش دولتی رقابت کند ولی هدف ما آماده‌سازی این جوانان برای تیم ملی است. فکر می‌کنم چند بازیکن تیم ملی امسال از تیم ما دعوت خواهند شد.هدف باشگاه ما آموزش جوانان و کسب نتیجه معقول است. 

صادقی با اشاره به از دست دادن ۲ امتیاز به عنوان سهمیه پایه، گفت: سال قبل ۲ امتیاز به علت شرکت نداشتن در رده نوجوانان و جوانان نداشتیم، ولی امسال رده‌های پایه نیز حاضر شده و امسال انشالله در نوجوانان و آینده‌سازان نیز تیم خواهیم داشت.

او با اشاره به جدایی برادران حیدریان از گیتی‌پسند نیز افزود: در قراردادشان ظاهرا موردی بود، فدراسیون عجولانه عمل کرد و وقتی باشگاه با بازیکن صحبت کرده و امضایی انجام شده باید پایبند باشند. این‌ها جوان هستند و رشدشان را در گیتی‌پسند داشته‌اند اگر هر بازیکن بیاید، رشد کند و بخواهد سال بعد با مبلغ بالاتری از تیم برود، فدراسیون باید بهتر عمل کند.

مسلم زلفی، بازیکن تیم هندبال گیتی‌پسند نیز تصریح کرد: سومین سال حضورم در گیتی‌پسند است. حدود ۴۰ روز است که تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم. شاکله امسال جوان‌تر شده ولی نشان دادیم هر سال بهترین خودمان هستیم. هدف بزرگی برای امسال داریم و امیدوار هستیم.

او ادامه داد:بازیکنان جوان شدند ولی به کادر و خودمان اعتقاد داریم. سال اول تیمی بستیم که کسی انتظار نداشت در جمع ۴ تیم اول باشد. سال دوم هم کسی فکر نمی‌کرد بتوانیم به مدال برسیم ولی در ورزش نشد نداریم. بازیکنان جوان و باتجربه در کنار هم هستند و قطعا می‌توانیم اتفاق خوبی را رقم بزنیم.

فشار تمرینات زیاد است ولی آسیب جدی نداریم و از ۱۶ ام بازی سختی برابر گچساران به عنوان شروع لیگ خواهیم داشت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۲۴
  • دسته‌بندی: اصفهان
  • کد خبر: 1403071008379
  • خبرنگار : 50348