روای سیره شهداء

شهادت حاج قاسم سیلمانی عشق شهادت را در دل‌ها زنده کرد

یک روای سیره شهداء با بیان اینکه شهادت حاج قاسم عشق به شهادت را در دل‌های دلداده‌های انقلاب اسلامی زنده کرد، گفت: به فرموده امام راحل ما را بکشید زنده‌تر خواهیم شد، و امروز اگر دشمن سید حسن نصرالله را شهید می‌کند باید بگوییم که ذبح عظیم فتح عظیم دارد و دشمن در حال دست و پا زدن است و خدا با ماست.

حاج «حسین یکتا» راوی سیره شهداء ۱۰ مهرماه در اجلاسیه «موضوع پایان نامه؛ پرواز» اجتماع بزرگ دانشجویان و اساتید دانشگاه‌های سراسر استان مازندران که در آستانه دومین کنگره ملی ۱۴هزار و ۵۰۰ شهید استان مازندران در سالن ورزشی شهید سلیمانی ساری برگزار شد با اشاره به جنگ شناختی دشمن اظهار کرد: دانشجویان انقلابی و جوانان هیئتی‌ در این جنگ محکم پای عهد مولا ایستاده‌اند.

وی به برنامه‌ریزی سه هزار و ۵۰۰ ساله یهود و نظم نوین جهانی که آمریکا به دنبالش بود، اشاره کرد و افزود: امام خمینی همه معادلات دشمنان را به هم ریخت و نظام دو هزار و ۵۰۰ ساله شاهنشاهی نیز سرنگون شد باید این‌ها را به دهه شصتی‌ها، دهه هفتادی‌ها و دهه هشتادی‌ها بازگو کنیم.

یکتا با بیان اینکه خون بر شمشیر پیروز است، خطاب به حضار تصریح کرد: خوف نکنید، چرا که امام فرمود این نهضت از نهضت کربلا و امام حسینی است.

راوی سیره شهداء بیان کرد: انقلاب اسلامی مقدمه اتفاقات مهم است و مردم از این مرارت‌ها و سختی‌ها خسته نمی‌شوند و مثل براده‌های پولادند.

یکتا با اشاره به اتفاقات اوایل انقلاب در کشور و استان مازندران، گفت: منافقین ۱۷ هزار نفر از بهترین‌های ما را به شهادت رساند و این شهداء بساط آنها را جمع کردند.

وی با عنوان اینکه این مکتب، مکتب خون است؛ به شهادت سید حسن نصرالله اشاره کرد و گفت: در این شهادت‌ها حکمتی است چراکه مکتب، مکتب شهادت است.

وی به حمایت استکبار جهانی به صدام در جنگ علیه ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: در خط مقدم از ۱۸ کشور اسیر گرفتیم و همه دنیا پشت صدام بود؛ بزرگترها برای دهه‌ شصتی‌ها، هفتادی‌ها، هشتادی‌ها و نودی‌ها بازگو کنند.

وی به نقش رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا در دفاع مقدس اشاره کرد و ادامه داد: رزمندگان لشکر ۲۵ کربلا گل کاشتند و به اذن خدا و رمز یا فاطمه الزهرا (س) و اذن مبارک یا صاحب الزمان (عج) نصرت خدا حاصل شد.

این راوی سیره شهداء بیان کرد: به فرموده امام راحل (ره) ما در جنگ انقلابمان را صادر کردیم و امروز شاهد ظهور حزب الله لبنان و حشدالشعبی عراق هستیم و فتح‌های بزرگ در پیش‌رو داریم.

وی با اشاره به اینکه داعش در پی اسلام هراسی بود، گفت: جوانان این کشور در قالب مدافعین حرم برای دفاع از آل الله به میدان رفتند و شهید بلباسی‌ها پای حاج قاسم ایستادند و دفاع کردند.

یکتا با بیان اینکه شهادت حاج قاسم عشق به شهادت را در دل‌های دلداده‌های انقلاب اسلامی کاشت، گفت: به فرموده امام راحل ما را بکشید زنده‌تر خواهیم شد، و امروز اگر دشمن سید حسن نصرالله را شهید می‌کند باید بگوییم که ذبح عظیم فتح عظیم دارد و دشمن در حال دست و پا زدن است و خدا با ماست.

وی با اشاره به وقایع اخیر در منطقه، به ویژه لبنان، آن را نشانه‌های آخرالزمان دانست و خطاب به جوانان تصریح کرد: اتفاقات عجیبی در راه است و نباید جا بمانید؛ در شک و تردیدها نمانید، در شایعات نمانید چرا که این انقلاب الهی و خدایی است و مقدمه اتفاقات مهم است و نشانه‌هایش پیداست.

یکتا با بیان اینکه هرچه به ظهور امام عصر(عج) نزدیک‌تر می‌شویم عالم توحیدی‌تر می‌شود، خطاب به حضار گفت: نباید فریب دشمن را خورد؛ حواس‌ها باید جمع باشد و این روزها نگاهتان به سخنان ولی فقیه باشد.

این راوی سیره شهداء خاطرنشان کرد: امروز رهبر معظم انقلاب اسلامی اعلام جهاد کرده و فرض و واجب کرده که به کمک لبنان و غزه برویم و این روزها را باید جدی گرفت و هر کس هر طور که می‌تواند کمک کند.

وی خطاب به جوانان حاضر بیان کرد: شما دانشجویان امروز پرچمداری کنید چرا که خون سید حسن نصرالله مثل حاج قاسم و فرماندهان جبهه مقاومت و شهدای سپاه، فتح عظیم دارد.

وی بیان کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی رژیم صهیونیستی تا ۲۵ سال دیگر خود را نخواهد دید و نشانه‌های آن ظاهر شده است و ما را برای ماموریت بزرگ آماده می‌کنند و این روزها محکم پای توحید خدا بودن است. وعده خدا حتمی‌است و خدا بهترین‌ها را انتخاب می‌کند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 1403071008364
  • خبرنگار : 50630