رئیس اداره راهداری مهاباد خبرداد

نخاله‌برداری ۸۷۰ تنی در حریم راه‌های مهاباد 

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد از نخاله‌برداری ۸۷۰ تن در محورهای مواصلاتی این شهرستان طی نیمه اول سال جاری خبر داد.

رحمت نویدنیا در گفت و گو با خبرنگار ایسنا افزود: در نیمه نخست سال جاری اقدامات مختلفی برای بالابردن سطح ایمنی محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام گرفته که از مهم‌ترین آنها می‌توان به نصب ۱۶۰  عدد گاردریل و جمع‌آوری یا تعمیر ۱۵۰ عدد از این وسیله حفاظتی موجود در محورها اشاره کرد.

وی از نصب۳۳۰عدد نیوجرسی مفصلی، تعمیر چراغ‌های روشنایی و تابلوهای برق به تعداد ۱۳۵عدد در محورهای مواصلاتی شهرستان مهاباد خبر داد و افزود: تسطیح و رگلاژ و ترمیم شانه راه‌ها به طول ۱۶۰ کیلومتر، نصب ۸۵ عدد تابلو و علائم ایمنی و هشدار دهنده جاده‌ای، خط کشی محورهای مواصلاتی بطول ۸۰ کیلومتر از سایر اقدامات انجام شده حوزه ایمنی و راهداری شهرستان مهاباد طی ۶ ماهه اول سال جاری بوده است.

این مقام مسئول با تاکید به اینکه آسفالت و بهسازی راه روستایی از برنامه‌ها و اولویت‌های اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است، خاطر نشان کرد: در این مدت ۳ کیلومتر از راه‌های روستایی این شهرستان بهسازی و آسفالت شد و در ۶ کیلومتر از راه‌های اصلی و ۶ کیلومتر راه روستایی نیز عملیات روکش آسفالت اجرا شد.

وی ادامه داد: اجرای ۳۰ مورد گشت‌های تلفیقی و دروازه‌ای مشترک با پلیس‌راه، شن‌ریزی راه روستایی و فرعی به طول ۵ کیلومتر و شانه سازی محورهای مواصلاتی بطول ۱۵ کیلومتر از دیگر اقدامات اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان مهاباد در این بازه زمانی است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۳
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 1403071008343
  • خبرنگار : 50136