مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌های کردستان:

مزد ۳۰ سال مقاومت و ایستادگی شهید سید حسن نصراللە پاداشی جز شهادت نبود

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کردستان با اشاره به اینکه شهادت شهید سید حسن نصرالله اهمیت خدمت به بشریت را به درستی نشان داد، گفت: مزد ۳۰ سال مقاومت و ایستادگی شهید سید حسن نصرالله در مقابل ظلم رژیم صهیونیستی به کودکان و زنان مظلوم لبنان پاداشی جز شهادت نداشت.

حجت الاسلام حبیب حاتمی امروز (۱۰مهر) در تجمع ضد صهیونیستی دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی کردستان، اظهار کرد: خدمت به بشریت و کشته شدن در این راه را مرده نپندارید چراکه در وجود آنان عشق و مسئولیت پذیری به دیگران است که پاداشی جز شهادت برای آنان نخواهد بود.

وی به ارزش جان انسان‌ها و فداکاری‌های افرادی چون شهید سید حسن نصرالله اشاره کرد و افزود: گذشتن از جان شیرین، کار هر کسی نیست اما برخی افراد همچون شهید سید حسن نصرالله برای حفاظت از جان دیگران، جان خود را کف دست می‌گیرند و از هیچ دشمنی نمی‌هراسند.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه های کردستان فداکاری‌های شهدا را ارج نهاد و ادامه داد: پوشیدن لباس شهادت افتخار و نشان از پیروزی است.

حجت الاسلام حاتمی یادآور شد: شهید سلیمانی نیز در همین مکتب زندگی کرد تا شهید شد و شهادت شهید سید حسن نصرالله ادامه راه وی بود و این راه همچنان ادامه خواهد داشت.

دانشجویان و اساتید دانشگاه علوم پزشکی کردستان در اعتراض به جنایات رژیم صهیونیستی و شهادت سیدحسن نصرالله در سنندج تجمع کرده و با شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل جنایت رژیم کودک کش صهیونیستی را  در به شهادت رساندن شهید سید حسن نصرالله ‌محکوم کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۹
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 1403071008296
  • خبرنگار : 50294