به همت حوزه هنری؛

برگزاری رویداد هنری «سید المقاومة» در قم

رویداد هنری «سید المقاومة» به مناسبت بزرگداشت شهید سید حسن نصرالله و شهدای مظلوم جبهه‌ مقاومت طی ۴ روز در قم برگزار می‌شود.

سید علی موسوی قافله باشی نقاش و مسئول هنرهای تجسمی استان قم در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رویداد هنری «سید المقاومة» جهت بزرگداشت مجاهد کبیر، پرچمدار مقاومت در منطقه، عالم با فضیلت دینی و رهبر مدبر سیاسی، شهید سید حسن نصرالله و شهدای مظلوم جبهه‌ مقاومت، از ۱۰ مهرماه الی ۱۳مهرماه به مدت ۴ روز از ساعت ۱۴ الی ۲۰ توسط واحد تجسمی حوزه هنری استان قم برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: در دو روز ابتدایی این رویداد کارگاه نقاشی، تصویرسازی، کارتون و کاریکاتور و در دو روز پایانی کارگاه خوشنویسی و حروف نگاری برگزار می‌شود.

قافله باشی افزود: در این رویداد از جمعی از اساتید و هنرمندان دعوت شده است که در این کارگاه به خلق آثار هنری خود می‌پردازند.

وی گفت: بعد از برگزاری این رویداد با برپایی نمایشگاه، آثار تولید شده به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد و درآمد حاصل از فروش بعضی از آثار صرف جبهه‌ مقاومت می‌شود.

مسئول هنرهای تجسمی استان قم در پایان بیان کرد: این کارگاه تولید آثار هنری با حضور ۳۰ هنرجو و اساتید برگزار می‌شود و عموم مردم می‌توانند از این کارگاه بازدید کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 1403071008250
  • خبرنگار : 50455