آغاز فاز اجرایی ۲۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور

مدیرکل دفتر طرح های ملی مسکن بنیاد مسکن انقلاب اسلامی کشور گفت: ۲۱۵ هزار واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در شهرهای مختلف کشور توسط بنیاد مسکن وارد فاز اجرای شده و ساخت آن شروع شده است. 

مهدی‌ محمدی در مراسم افتتاحیه دوره بررسی آمار و عملکرد استان‌ها، مرور بخشنامه‌ها و طرح‌های آماده‌سازی نهضت ملی مسکن در تبریز از تحویل هشت هزار و ۹۰۸ واحد تاکنون و آمادگی برای تحویل ۱۰ هزار و ۵۰۰ واحد دیگر در صورت مشارکت دستگاه‌های خدمات‌رسان آب، برق و گاز تا ۲ماه آینده به متقاضیان خبر داد.

وی همچنین با اشاره به حضور ۳۱ کارشناس مسئول طرح‌های ملی مسکن در این دوره آموزشی گفت: برگزاری مستمر دوره‌های آموزشی برای کارکنان بنیاد می‌تواند موجب به‌ روزرسانی اطلاعات کارشناس مسئولان و کارایی بیشتر آن‌ها شود.

حجت اله سروری، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز اذعان کرد: بنیاد مسکن فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، یار و یاور همه دولت‌ها بوده و از مقبولیت بالایی در بین مردم برخوردار است.

وی افزود: مردم، نیروها و کارشناسان بنیاد مسکن را امین و مشاور خود می‌دانند و طرح‌هایی که توسط بنیاد اجرا می‌شود با مشارکت بالای مردم همراه است.

در ادامه این مراسم نیز صادقی رئیس دفتر آموزش و توسعه منابع انسانی بنیاد مسکن با ارائه گزارشی از عملکرد دفتر آموزش مطرح کرد: رویکرد جدیدی که ما در حوزه آموزش و توسعه منابع انسانی دنبال می‌کنیم، برگزاری دوره‌هایی متناسب با پیشرفت و تکنولوژی است.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، در این‌ دوره آموزشی ۲روزه که به میزبانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی در شهر تبریز و با تدریس دکتر کوروش فتحی در حال برگزاری است، کارشناس مسئولان طرح‌های ملی مسکن استان‌های مختلف کشور با جدیدترین روش‌ها و بخشنامه‌ها در حوزه تخصصی خود آشنا می‌شوند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 1403071008244
  • خبرنگار :