شهادت ۲ فلسطینی در نابلس/ زخمی شدن چند نظامی صهیونیست به دست رزمندگان مقاومت

منابع رسانه‌ای ظهر امروز (سه‌شنبه) از ادامه حملات رژیم صهیونیستی به کرانه باختری و مقابله رزمندگان مقاومت با آنها خبر دادند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت فلسطین در این باره از شهادت ۲ فلسطینی در نابلس در کرانه باختری پس از یورش نیروهای رژیم اشغالگر به اردوگاه آوارگان «البلاطه» در این شهر خبر داد.

اداره امور اسرا و باشگاه اسرای فلسطینی نیز در یان باره اعلام کرد که نیروهای رژیم صهیونیستی «عبد الحکیم معمون عبدالحمید شاهین» (۳۳ ساله) را در محله قدیمی نابلس با گلوله‌های جنگی به شهادت رساندند.

شهادت این جوان فلسطینی واکنش جنبش حماس را به همراه داشت.

حماس در بیانیه ای ضمن تسلیت شهادت عبد الحکیم و اشاره به همدستی نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین با صهیونیست‌ها، تاکید کرد: ادامه آزار و اذیت نیروهای مقاومت توسط سرویس‌های امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در کرانه باختری، مصادره سلاح‌های آنها، کشف مواد منفجره آنها، تیراندازی به آنها و تلاش برای دستگیری آنها، محکوم و مذموم و خارج ازهنجارها و ارزش‌ها ملی فلسطین است.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که سه امدادگر بر اثر هدف قرار گرفتن عمدی از سوی نظامیان اشغالگر، علیرغم هماهنگی قبلی از طریق کمیته بین‌المللی صلیب سرخ، در حالی که تلاش می‌کردند مجروحان اردوگاه بلاطه را تخلیه کنند، بر اثر شلیک گلوله مجروح شدند.

هلال احمر فلسطین اضافه کرد: نیروهای اشغالگر آمبولانس‌هایی را که می‌خواستند وارد اردوگاه بلاطه برای تخلیه خدمه مجروح شوند، توقیف کردند و سازمان ما همچنان قادر به خارج کردن امدادگران مجروح نیست.

همزمان رزمندگان مقاومت نیز با حملات صهیونیست‌ها به نابلس مقابله کردند.

شاخه گردان‌های القدس در نابلس در این باره اعلام کرد که رزمندگان آن با نیروهای رژیم صهیونیستی که به اردوگاه بلاطه یورش برده بودند، مقابله کرده و آنها را با گلوله و انفجار بمب هدف قرار دادند و شماری از آنها را زخمی کردند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که چهار نظامی آن از یگان تکاوران«دودیوان» در نتیجه درگیری با رزمندگان مقاومت در نابلس زخمی شدند.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی حال یکی از زخمی‌ها وخیم است.

در همین راستا، رسانه‌های صهیونیستی با تایید این خبر از فرود بالگردهای رژیم صهیونیستی برای انتقال مجروحان به بیمارستان خبر دادند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۳
  • دسته‌بندی: محور مقاومت
  • کد خبر: 1403071008240
  • خبرنگار : 71610