نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد:

ترک فعل؛ بیشترین اتفاق در دستگاه‌های اجرایی همدان

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید براینکه بیشتر اتفاقی که در استان همدان می‌افتد ترک فعل است، گفت: کوتاهی یک دستگاه اجرایی، اثرات اجتماعی فراوانی دارد و اینکه ستاد امر به معروف توجهی به این موضوع کرده است مسیر اصلی فعالیت خود را پیدا کرده است.

آیت الله حبیب‌اله شعبانی سه‌شنبه ۱۰ مهرماه در همایش دبیران و رابطین امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی استان همدان، اظهار کرد: اگر حراست‌ها در اداره‌ها کار اصلی خودشان را انجام می‌دادند نیازی به شورای امر به معروف نبود.

وی در ادامه با تأکید براینکه بیشترین اتفاقی که در استان همدان رخ می‌دهد ترک فعل است، بیان کرد: به جد از گزارش دهنده‌ها حمایت کنید، اگر ستاد امربه معروف و نهی از منکر می‌خواهد موفق شود اول مردمی شود و بعد کسی که گزارش فساد داد و درست بود ارتقا پیدا کند.

مسئول حوزه نماینده ولی فقیه در سازمان جهاد کشاورزی همدان نیز در ادامه با بیان اینکه سیدحسن نصرالله مزد چندین سال مجاهدت را گرفت که آروزی همه ما شهادت است، گفت: بر ما واجب است که در کنار حزب‌الله باشیم و در این زمینه جهاد تبیین انجام دهیم و در حال حاضر دشمن درحال تفرقه‌اندازی بین مردم است.

حجت الاسلام و المسلمین امین رضایی دولت ضمن عرض تسلیت «سیدحسن نصرالله» و «سردار نیلفروشان»، بیان کرد: مزد چندین ساله سیدحسن نصرالله چیزی جز شهادت نبود که این جای تبریک دارد اما نبود سیدحسن نصرالله خسارت بزرگی داشت و سیدحسن خاری بود در چشم استکبار جهانی که لرزه بر اندام دشمن انداخته بود.

 رضایی دولت با بیان اینکه درحال حاضر نیاز به وحدت داریم، تاکید کرد: دشمن در فضای مجازی به دنبال مسموم کردن ذهن جوانان است و به دنبال تفرقه هستند که تصمیم گیرنده ما ولی زمان ماست.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه در بحث امر به معروف و نهی از منکر تنها ورزاتخانه‌ای که حضرت آقا نماینده دارد وزارت جهادکشاورزی است که این به دلیل مهم بودن بحث امنیت غذایی مردم است، خاطرنشان کرد: در سازمان جهادکشاورزی یک روحانی ثابت داریم که هم مسائل اجتماعی، اعتقادی، اخلاقی و فرهنگی را در طول سال و هفته در قالب آموزش‌های مختلف برای همکاران ارائه می‌دهد.

به گزارش ایسنا، در پایان این نشست، دستگاه‌های برتر مورد تجلیل قرار گرفتند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۷
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071008232
  • خبرنگار :