معاون ‌ستاد امر به معرف و نهی از منکر:

عدالت سازمانی را در  همه دستگاه‌ها ایجاد می‎‌کنیم

مشاور عالی رئیس و معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع ستاد امر به معرف و نهی از منکر با بیان اینکه عدالت سازمانی را در  همه دستگاه‌ها ایجاد کرده و در دست اجرا قرار می‌دهیم، گفت: به جوانان میدان داده و با نگاه به نسل جدید و اعتماد به جوانان و استفاده از ظرفیت جوانان را در دستور کار قرار دهیم.

محمدعلی زهره‌ای سه شنبه ۱۰  مهرماه در همایش دبیران و رابطین امر به معروف و نهی از منکر دستگاه‌های حاکمیتی استان همدان ضمن تسلیت شهادت رهبر حزب الله لبنان سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان ، اظهار کرد: امر به معروف و نهی از منکر یعنی فضایی آرام و متعادل ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه که همه لحظه‌های زندگی امر به معروف و نهی از منکر است، افزود: اولین کار در استان‌ها هیئت‌های اندیشه ورز در هر استان تشکیل دهیم یک جمع نخبگانی متخصص و دانشگاهی تاثیرگذار یک جمع ۲۵ نفره در هر استان و در کشور یک جمع اثر بخش ۹۰۰ نفره در سراسر کشور با برگزاری همایش‌های سراسری راهکارهای پیشنهادی با نگاه آسیب‌شناسی مورد توجه و نظر خواهد بود.

زهره‌ای اشاره کرد: با سیاست‌های بنیادین که در ستاد امر به معروف و نهی از منکر وجود دارد، تحقق منویات مقام معظم رهبری مورد توجه و نظر ستاد است  و احیای فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی جزء برنامه‌های اصلی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان همدان نیز در این جلسه گفت: بعد از طوفان‌الاقصی، شهادت «سیدرضی موسوی» و «اسماعیل هنیه» و «سیدحسن نصرالله» امیدواریم وعده صادق‌ تحقق پیدا کند و همه ظرفیت‌ها به کار گرفته شود. 

وی با بیان اینکه باید جامعه را در جهاد تبیین همراه کنیم، افزود: در دفاع مقدس یکی از اصلی‌ترین موضوع این بود که همه مردم پای کار بودند که نشان‌دهنده جهاد تبیین است.

 انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۱۸
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071008200
  • خبرنگار :