معرفی سامانه ۰۹۶۶۲یگان حفاظت میراث فرهنگی بوشهر

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر گفت: مردم می‌توانند در تماس با سامانه ۰۹۶۶۲ به منظور آگاه‌سازی ماموران یگان حفاظت میراث فرهنگی در زمینه خرید، فروش و قاچاق اشیا عتیقه و فروش فلزیاب همکاری نمایند.

به‌گزارش ایسنا، سرهنگ جعفر بادفر امروز سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳  در نشست با فعالان اجتماعی گفت: با توجه به ضرورت برگزاری جلسه با فعالان اجتماعی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم، حفاظت و صیانت از مواریث‌فرهنگی نشستی با یکی از فعالان اجتماعی در محل دفتر فرماندهی یگان حفاظت میراث‌فرهنگی برگزار شد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر افزود: ارسال و اخبار و گزارش‌ها در خصوص عدم تخریب و حفاری آثار، برجسته‌سازی مواریث تاریخی و فرهنگی به عنوان هویت کشور در بستر فضای مجازی و بهره‌ بردن از این فضا به منظور انتشار هشدارهای قانونی و حفاظتی از مهم‌ترین موارد مطرح شده در این نشست بود.

او گفت: معرفی سامانه ۰۹۶۶۲ به منظور آگاه‌سازی ماموران یگان حفاظت در زمینه خرید، فروش و قاچاق اشیا عتیقه و فروش فلزیاب از دیگر موضوعات مهم مطرح شده در این نشست بود که مقرر شد چنین جلساتی ادامه‌دار باشد.

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی استان بوشهر اضافه کرد: این نشست با فعالان اجتماعی به منظور پیشگیری از وقوع جرائم در حوزه میراث‌فرهنگی برگزار شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۵۷
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 1403071008165
  • خبرنگار : 50963