شهردار زنجان:

صلاحیت نداشتن پیمانکار دلیل تاخیر پروژه کف‌سازی میدان انقلاب زنجان است

شهردار زنجان گفت: کارهای عمرانی تا زمانی که هوا مساعد باشد با همه توان ادامه خواهد داشت.

علیرضا فیروزفر امروز (سه‌شنبه ۱۰ مهر ماه) در جلسه علنی شورای شهر زنجان با اشاره به اینکه برای پروژه مهم کف‌سازی میدان انقلاب صلاحیت نداشتن پیمانکار تشخیص داده شد، اظهار کرد: بعد از این موضوع نیز با افزایش قیمت مصالح و قیمت تمام شده کارها مواجه بودیم.

وی با بیان اینکه چندین پیمان‌کار را برای این پروژه مورد آنالیز قرار دادیم، تصریح کرد: قیمت‌هایی که توسط پیمانکاران اعلام می‌شد اکثرا حدود ۱۰ میلیارد تومان بود و تنها یک پیمانکار بود که در محدوده قیمتی که شهرداری آنالیز کرده بود حاضر به کار شد.

فیروزفر با بیان اینکه این پروژه یکی از پروژه‌های مهم به لحاظ بحث‌های هدایت ترافیکی است، تصریح کرد: این پروژه هم به لحاظ کیفی و هم به لحاظ سرعت باید از دقت بالایی برخوردار باشد.

او با اشاره به اینکه این پروژه باید حتما فاز به فاز اجرا شود، تصریح کرد: میدان انقلاب یک میدان تاریخی برای شهر زنجان است که هنوز مطمئن نیستیم در زیرسازی میدان انقلاب بعد از برداشت لایه‌های زیرین با چه مواجه خواهیم شد.

شهردار زنجان با بیان اینکه با توجه به اینکه قصد داریم در این میدان کار اساسی انجام دهیم یک کانال نیز حتما باید ایجاد شود، افزود: شرایط آب و هوایی را نیز باید برای این پروژه در نظر گرفت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071008145
  • خبرنگار : 50163