واکنش سازمان لیگ بسکتبال به انحلال چند تیم

سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران گفت: بحث انحلال تیم نفت آبادان اشتباه است و تا این لحظه چنین موضوعی مطرح نیست اما درباره ذوب‌آهن این امکان وجود دارد.

میثم علی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، درباره حواشی مطرح‌شده درباره انحلال تیم بسکتبال نفت آبادان اظهار کرد: درباره تیم نفت بحث انحلال مطرح نیست و نمی‌دانم چرا مطالب، اشتباه منعکس می‌شود. در حقیقت باشگاه نفت آبادان باید بر اساس بودجه مصوب قرارداد ببندد. در حال حاضر مشکلاتی میان بودجه مصوب باشگاه و قراردادهای منعقدشده وجود دارد که مسئولان باشگاه اعلام کردند این موضوع را برطرف می‌کنند.

او تاکید: تا این لحظه که با شما صحبت می‌کنم بحثی راجع به انحلال تیم نفت وجود ندارد و تنها اختلاف‌هایی وجود دارد که باید آنها را تصحیح کنند.

سرپرست سازمان لیگ بسکتبال ایران درباره بحث انحلال تیم ذوب‌آهن اصفهان نیز گفت: درباره تیم ذوب‌آهن واقعا کاری از دست سازمان لیگ برنمی‌آید و آنها کاملا بلاتکلیف هستند. فعلا سرمربی و بازیکن ندارند و باید ببینیم چه کاری خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: 
                        لیگ بسکتبال در سرآشیبی/ نفت با حدادی کنار کشید؟

او در پاسخ به این سوال که در صورت کناره‌گیری برخی تیم‌ها مثل ذوب‌آهن آیا قرعه‌کشی تکرار خواهد شد،‌ تصریح کرد: دوست داریم ذوب‌آهن در لیگ باشد اما اگر متاسفانه منحل شود، به قرعه‌کشی دست نمی‌زنیم و تنها بازی‌های آنها را حذف می‌کنیم و هر هفته یک تیم با قرعه استراحت روبه‌رو خواهد شد.

علی‌پور درباره انتقادها درباره مشخص‌نبودن تعداد تیم‌ها تا آخرین لحظه قبل از قرعه‌کشی مسابقات لیگ نیز توضیح داد: شخصا این انتقاد را می‌پذیرم اما باید این موضوع مد نظر قرار بگیرد که سازمان لیگ یک مرجع اصلی است و تا وقتی چیزی مستند نیست آن را اعلام نکند. مدارک ما باید تکمیل می‌شد تا چیزی را اعلام کنیم و گاهی برای جلوگیری از برخی سنگ‌اندازی‌ها هم این اتفاق صورت می‌گیرد. اصل موضوع اما این بود که تا آخرین لحظه صبر کردیم تا همه اسناد تکمیل شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۴۴
  • دسته‌بندی: توپ و تور
  • کد خبر: 1403071008121
  • خبرنگار : 71576