در شورای شهر تهران تصویب شد

تصویب حسابرسی سازمان رفاه و شرکت سرمایه‌گذاری شهر

اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود حسابرسی سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران و حسابرسی شرکت سرمایه گذاری شهر، برای سال مالی ۱۴۰۲ را تصویب کردند.

به گزارش ایسنا،‌ اعضای شورای شهر تهران در جلسه امروز خود حسابرسی «سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای سال مالی ۱۴۰۲» را روی میز بررسی خود قرار دادند و مهدی صادقی عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش حسابرس گفت: سازمان موظف به تعیین تکلیف اموال راکد است و همچنین سازمان موظف است که ظرف مدت یک ماه با تشکیل کارگروهی نسبت به حل مشکلات و مسایلی که حسابرس تعیین کرده،‌ اقدام کند.

وی افزود: سازمان موظف است نسبت به تعیین تکلیف ملک موسوم به اقوام و بعثت اقدام کند و همچنین بایستی گزارشی در مورد سرانجام مالیات بر ارزش به شورای شهر تهران ارائه کند و گزارش اصلاحات انجام شده باید به اطلاع شورای شهر تهران برسد.

ناصر امانی نیز در مورد گزارش حسابرس با بیان اینکه معاونت مالی ۱۵۷ میلیارد تومان از اعتبارات سازمان به مرکز طراوات زندگی و سازمان زندانها داده است گفت: این عدد زیاد است و شهرداری تهران باید توضیح دهد که چرا این اعتیار به بیرون از شهرداری تهران در بی اطلاعی شورای شهر پرداخت شده و باید توضیح دهند.

در ادامه محمد نقیب سرپرست سازمان خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران در مورد ملک بعثت گفت که چندسالی است که این ملک در اختیار ما نیست چراکه ملکیت برای شهرداری نبوده و به سازمان اوقاف برگردانده شده است گفت: چندین سال قبل این ملک تعیین تکلیف شده است. در مورد تعیین تکلیف اموال راکد نیز در ماه‌های اخیر فرآیند ساماندهی را اغاز کردیم و ادامه دارد.

وی در مورد سوال امانی با بیان اینکه این هزینه در پی تواقف‌نامه در پی مسولیت‌های سازمان در سال گذشته برای اجرای کارهای مشترک با محوریت فعالیتهای سازمان داده شده است گفت: بخش‌های مختلف به ماموریت‌های مختلف سازمان در سطح شهر کمک کردند.

به گزارش ایسنا، اعضای شورای شهر تهران با رای مثبت خود  حسابرسی « سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران برای سال مالی۱۴۰۲» را تصویب کردند.

در ادامه اعضای شورای شهر تهران نیز با بررسی حسابرسی شرکت سرمایه گذاری شهر، برای سال مالی ۱۴۰۲ این گزارش را نیز تصویب کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۶
  • دسته‌بندی: جامعه، شهری
  • کد خبر: 1403071008108
  • خبرنگار : 71368

برچسب‌ها