صدور ۱۴۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در یزد طی شش ماهه اول امسال

مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان یزد از سرمایه‌گذاری ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی در صنعت استان و صدور ۱۴۲پروانه بهره‌برداری صنعتی در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد.

«محمدکاظم صادقیان» از سرمایه‌گذاری ۱۲۰ هزار میلیارد ریالی در صنعت استان و صدور ۱۴۲ پروانه بهره‌برداری صنعتی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

وی گفت: طی شش ماه گذشته در حوزه صنعتی استان ۱۴۲ فقره پروانه بهره برداری برای واحدهای صنعتی جدید صادر شد که برای بهره برداری از این واحدهای صنعتی بیش از ۱۲۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شده است که با ورود این واحدها به چرخه تولید زمینه اشتغال مستقیم برای ۴ هزار و ۹۲۲ نفر در استان فراهم شد.

این مسئول خاطرنشان کرد: در شش ماه گذشته ۳۹۲ فقره جواز تأسیس برای احداث واحدهای صنعتی تولیدی جدید در استان صادر شده است که پیش بینی می‌شود برای تکمیل و راه اندازی این واحدها بیش از ۹۴۲ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام شود، همچنین پیش بینی می‌شود با بهره برداری از این واحدها زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۲هزار و ۱۰۸ نفر فراهم شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی صمت یزد، صادقیان در پایان افزود: در حال حاضر در استان یزد سه هزار و ۶۷۸ واحد صنعتی مشغول به فعالیت هستند که برای این واحدها در استان بیش از ۶۸۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری انجام و زمینه اشتغال مستقیم برای ۱۱۱ هزار و ۶۲۶ نفر فراهم شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۳
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 1403071008104
  • خبرنگار : 50214