حسین‌زاده در واکنش به غیبت تیم هندی: نمی‌دانیم چه اتفاقی می‌افتد

بازیکن تراکتور ایران در نشست خبری پیش از دیدار با موهان باگان هند حضور پیدا کرد.

به گزارش ایسنا، تراکتور ایران قرار است در هفته دوم سطح دوم لیگ قهرمانان آسیا از ساعت۱۹:۳۰ فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه یادگار امام تبریز میزبان موهان باگان هند باشد اما این باشگاه هندی تا الان به بهانه عدم امنیت از سفر به ایران خودداری کرده تا برگزاری این دیدار در هاله‌ای از ابهام قرار بگیرد.

امیرحسین حسین‌زاده، بازیکن تراکتور در نشست خبری پیش از این بازی بیان کرد: شرایط خوبی نیست و امیدوارم تیم هندی فردا بیاید و بتوانیم بازی کنیم. ما برنامه‌ریزی کردیم و تمریناتی که انجام دادیم نسبت به این بازی بوده است. دوست داشتم تیم هندی اینجا حضور داشت. نمی‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد ولی کل تیم برای این بازی آماده هستند.

وینگر تراکتور درباره به گلزنی مقابل سپاهان همچنین حضورش در صدر جدول گلزنان، بیان کرد: بابت این موضوع خدا را شاکرم. با زحمت بچه‌ها و همت کادر فنی، تیم در فرم ایده‌آل قرار دارد و نتایج خوب پیش رفته است. امیدوارم همینطور خوب پیش برود. این موارد (اشاره به حضور در صدر جدول گلزنان) لحظه‌ای است و یک زمانی شاید ادامه‌دار باشد و یک زمانی شاید اتفاق نیفتد، اما بابت این موضوع خوشحال هستم. قطعاً تلاشم را بیشتر می‌کنم  و خودم را برای بازی‌های بعدی آماده خواهم کرد.

حسین‌زاده در رابطه با اینکه تغییر و تحولات تراکتور نسبت به سال گذشته چقدر تأثیرگذار بود، گفت: اول از همه از حضور آقای اسکوچیچ در تراکتور خوشحالم. قبلاً هم سابقه همکاری با ایشان را در تیم ملی داشتم و اولین بازی ملی‌ام با ایشان بوده است. آقای اسکوچیچ از روز اولی که به اینجا آمده، خیلی جدی صحبت کرده است. سرمربی تیم ما از همان ابتدا گفت باید خیلی تلاش کنیم، چون هیچ چیزی از اول مشخص نیست.

او گفت: اسکوچیچ خیلی به من کمک کرد و ما را خیلی رو به جلو حرکت داده است. بابت این موضوع خیلی از ایشان تشکر می‌کنم. خیلی خوشحالم بازیکنان بزرگ و ملی‌پوش در اینجا حضور دارند. دانیال اسماعیلی‌فر، علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده و دیگر بازیکنان حتی خارجی‌های جدیدی که آمدند، سطح خیلی بالایی دارند. از بازی کنار آن‌ها لذت می‌برم و امیدوارم با همین روند ادامه بدهیم تا نتیجه دلخواه‌مان را کسب کنیم.

"قصد دارید قرارداد همکاری‌تان با تراکتور را تمدید کنید یا دوباره به لژیونر شدن فکر می‌کنید؟" وینگر تراکتور در پاسخ به این سوال گفت: هیچ‌کس از آینده خبر ندارد. من با تراکتور قرارداد بلندمدت دارم و همه این را می‌دانند. بارها اعلام کردم قراردادی که با تراکتور بستم، دلی بوده است و فکر نکنم تمدیدی در کار باشد، چرا که دو سال دیگر قرارداد دارم. مشخص نیست در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد. فعلاً همه تمرکزم برای این فصل است و می‌خواهم بهترین خودم را ارائه کنم تا آخر فصل بهترین نتیجه را برای تیم بگیریم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۵۳
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403071008081
  • خبرنگار : 30192