توزیع ۸۰۰۰ بسته تحصیلی بین دانش‌آموزان نیازمند زنجانی

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: زنجان به‌لحاط غنای فرهنگی و بویژه همدلی و نوع‌دوستی در کشور سرآمد است. 

روح‌الله صالحی امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ماه) در برنامه جشن عاطفه‌ها در مدرسه هنرستان آفرینش، با بیان اینکه آینده جامعه به دست دانش‌آموزان ساخته خواهد شد، بیان کرد: هرچه عالمانه به این موضوع ورد شود، ثمره آن سعادتمندی جامعه است.

وی با یادآوری اینکه کمیته امام خمینی (ره) تلاش می‌کند بهترین خدمت را که خدمت عزتمندانه به جامعه هدف است، ارائه دهد، ادامه داد: در این مسیر کمک مردم و مسئولان بسیار اهمیت دارد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه سهم مردم و دانش‌آموزان از توفیقاتی که این سازمان دارد بسیار زیاد است، اظهار کرد: زنجان به‌لحاط غنای فرهنگی و بویژه هم‌دلی و نوع‌دوستی در کشور سرآمد است که این موضوع را در عملکرد دستگاه‌های حمایتی و نوسیات خیریه شاهد هستیم.

او با یادآوری اینکه جشن عاطفه‌ها مشق احسان و همدلی است، بیان کرد: تلاش می‌کنیم از محل برگزاری این رویدادها بتوانیم خدمت‌رسانی بیشتری به جامعه هدف داشته باشیم که نگاه‌ها در این زمینه پرورشی و تربیتی و ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری در جامعه است.

صالحی با بیان اینکه این کمک‌ها زمینه خدمت کریمانه، ارتقای کرامت انسانی و عزت نفس دانش‌آموزان نیازمند را فراهم می‌کند، گفت: این موضوع همان نگاه تربیتی به بحث احسان و نیکوکاری است‌.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان با بیان اینکه در استان ۶۵۰۰ جامعه هدف مشترک بین آموزش‌ و پرورش و کمیته امداد امام خمینی (ره) داریم، افزود: تا امروز حدود ۸۰۰۰ بسته تحصیلی در استان به همت خیرین فراهم شده است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۲۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071008040
  • خبرنگار : 50163