نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان:

آینده متعلق به دانش‌آموزان است

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان گفت: اطمینان داریم آثار و برکات سیدحسن نصرالله شهید، در مقابل متجاوزان و اشغالگران از سیدحسن نصرالله حی و زنده، قوی‌تر و نیرومندتر خواهد بود.

آیت‌الله علی خاتمی امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ماه) در مراسم جشن عاطفه‌ها که در مدرسه هنرستان آفرینش زنجان برگزار شد، با اشاره به شهادت بیش از ۴۳ هزار شهید در غزه، بیان کرد: ۷۰ درصد این شهدا را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه کشور در حوزه  اقتصادی با مشکلاتی مواجه است که این مشکلات قابل کتمان نیست، ادامه داد: در یک جنگ اقتصادی که دشمن کشور را هدف قرار داده به‌سر می‌بریم، با این حال با کمک همدیگر این مشکلات قابل حل است.

خاتمی با یادآوری اینکه در جنگی که دشمنان، ایران را هدف قرار داده‌اند خاکریز اول ما سوریه، عراق و لبنان است و دشمن نیز به خوبی به این موضوع واقف است، گفت: جنایتی که دشمنان مرتکب شدند خشن‌ترین جنایت بود که افکار مردم دنیا و آزادی‌خواهان را بیدار کرد.

وی با یادآوری اینکه هنوز هم آمریکا تاکید دارد که اسرائیل با انجام این جنایات از خود پشتیبانی می‌کند، بیان کرد: همه سلاح‌های رژیم صهیونیستی، سلاح‌های آمریکایی است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان با بیان اینکه ما یاد گرفته‌ایم که اگر در راه استقلال و آزادی خونی ریخته شود آن خون مقدس است، اظهار کرد: آینده کاملاً روشن است و باید با صبر و استقامت به سمت اهداف بلند حرکت کرد.

خاتمی با اشاره به برگزاری جشن عاطفه‌ها در مدارس، گفت: این جشن یک پویش بسیار خوب در مدارس برای کمک به نیازمندان است.

نماینده ولی‌ فقیه در استان زنجان با یادآوری اینکه کمیته امام خمینی (ره) استان زنجان از پیشتازان در کمک به نیازمندان است، ادامه داد: در این مسیر خیرین نیز بازوی توانمند این نهاد هستند.

وی با تاکید بر اینکه آینده متعلق به دانش‌آموزان است، افزود: دانش‌آموزان اگر آینده را می‌خواهند باید خودشان آن را بسازند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۶
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071008008
  • خبرنگار : 50163