/اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی کرمانشاه/

کرمانشاه ۸۰۰ شهید دانش‌آموز تقدیم اسلام و انقلاب کرده است

اجلاسیه شهدای دانش‌آموز و فرهنگی استان کرمانشاه با حضور رئیس سازمان بسیج دانش‌آموزی کشور برگزار شد.

سلمان محمدی، مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه امروز (۱۰ مهر ماه) در این مراسم که در حسینیه ثارالله کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: امروز در حالی اجلاسیه شهدای دانش‌آموزی استان را برگزار می‌کنیم که جبهه اسلام و محور مقاومت عزادار شهادت شهید سیدحسن نصرالله و سردار شهید نیلفروشان است.

وی با بیان اینکه برگزاری یادواره‌های شهدا زمینه‌ساز الگوسازی از شهدا برای نسل جدید خواهد شد، گفت: در تلاشیم با برگزاری این نوع اجلاسیه‌ها دانش‌آموزان را با فرهنگ ایثار و شهادت آشنا و با الگوسازی از شهدا، نسلی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه با بیان اینکه در برگزاری اجلاسیه شهدا به‌دنبال این هستیم که پیام شهدا را به جامعه منتقل کنیم، ادامه داد: امروز پیام شهدا این است که مقاومت، صبوری و ایستادگی زمینه ساز شکست رژیم جعلی صهیونیستی خواهد شد.

وی با بیان اینکه پیام شهدا برای مقابله با استکبار جهانی شورآفرین و امیدبخش و گویای این حقیقت است که پیروزی از آن جبهه مقاومت است، تاکید کرد: خون شهیدان بزرگی مانند سیدحسن نصرالله و سردار نیلفروشان زمینه‌ساز وحدت بیشتر بین مسلمانان می‌شود و زمینه‌ نابودی هرچه سریع‌تر رژیم جعلی صهیونیستی را فراهم می‌کند.

محمدی با بیان اینکه باید دنیای بدون اسرائیل را برای جامعه، بخصوص دانش‌آموزان ترسیم کنیم، بیان کرد: دنیای بدون اسرائیل قطعاً دنیای امن‌تری خواهد بود.

وی اظهار کرد: امروز و در جریان رخدادهای غزه و لبنان، چرایی سر دادن شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» برای همگان روشن شده است، چون همه می‌بینیم رژیم غاصب صهیونیستی چگونه کودکان و زنان بی گناه و غیرنظامی را به خاک و خون می‌کشد.

محمدی با اشاره به پای کار بودن دانش‌آموزان و فرهنگیان استان کرمانشاه در دفاع از خاک کشور در جریان سال‌های جنگ تحمیلی، افزود: این استان حدود ۸۰۰ شهید دانش‌آموز و ۱۸۰ شهید فرهنگی تقدیم اسلام و انقلاب کرده است.

ادامه این مراسم با سخنرانی سردار مجتبی بستان رئیس سازمان بسیج دانش آموزی کشور و سر دادن شعارهای «مرگ بر اسرائیل» و «مرگ بر آمریکا» توسط دانش‌آموزان همراه بود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 1403071007994
  • خبرنگار : 50180