سرپرست فرمانداری تویسرکان:

رژیم صهیونیستی با ترور نمی‌تواند جلوی نابودی خود را بگیرد

سرپرست فرمانداری تویسرکان گفت: رژیم جعلی و کودک‌کُش صهیونیستی با ترور و کشتار نمی‌تواند جلوی نابودی حتمی خود را بگیرد.

یحیی خورشیدخانی در گفت‌و گو با خبرنگار ایسنا، افزود: گرچه رژیم صهیونیستی با ترور فرماندهان مقاومت مانند شهید «سید حسن نصرالله» در ظاهر قدرت‌نمایی می‌کند اما معادلات سیاسی به‌گونه‌ای پیش می‌رود که فروپاشی این رژیم حتمی است.

وی اضافه کرد: با شهادت فرماندهان مقاومت، مبارزه گسترده و مکتبی با رژیم خون آشام صهیونیستی نه تنها متوقف نمی‌شود بلکه محکم‌تر و اثرگذارتر می‌شود.

خورشیدخانی با اشاره به اینکه رژیم جعلی اشغالگر قدس به تسلیحات نظامی آمریکا دلخوش است، یادآور شد: همیشه و در هر معادله سیاسی و نظامی این تجهیزات نیستند که سرنوشت جنگ را روشن می‌کنند بلکه مولفه‌های زیادی در فرجام جنگ اثرگذار هستند.

سرپرست فرمانداری تویسرکان، وعده الهی بر نابودی قطعی خونخواران عالم را عامل اطمینان قلبی در مورد شکست رژیم صهیونیستی و حامیانش دانست و خاطرنشان کرد: از طرفی جبهه مقاومت با برنامه‌ریزی‌های دقیق و اقتدار حداکثری، زمینه فروپاشی این رژیم خونخوار را فراهم کرده است.

خورشیدخانی تصریح کرد: خون شهدای مقاومت و شهید بزرگ و عزیز سید حسن نصرالله گریبان رژیم منحوس صهیونیستی را خواهد گرفت و کفر و ظلم و ستم جهانی زمینگیر خواهد شد.

وی یادآور شد: بر خلاف برخی تحلیل‌ها و نظرات سطحی نگرانه اکنون نه تنها جبهه مقاومت تضعیف نشده بلکه با یاری و نصرت خدا سرنوشت نبرد را به سود خود رقم خواهد زد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۹
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 1403071007993
  • خبرنگار : 51001