انجام ۲۵۰ کیلومتر روکش آسفالت محورهای زنجان در نیمه نخست امسال

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: عملیات اجرایی ۲۵۰ کیلومتر روکش آسفالت راه‌های اصلی، فرعی، روستایی و حفاظتی استان نیمه نخست امسال انجام شده است.

بهمن بیات در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: با توجه به اینکه راه‌های ارتباطی استان اهمیت خاصی دارد، در برخی ایام سال از راه‌های پرترافیک محسوب می‌شود که این امر اهمیت راه‌ها را افزایش داده و موقعیت خاصی را از نظر وضعیت حمل و نقل جاده‌ای پدید آورده است.

وی ادامه داد: در بازه زمانی نیمه نخست امسال ۱۲۰ کیلومتر راه روستایی و ۱۳۰ کیلومتر راه فرعی و شریانی آسفالت حفاظتی در جاده‌های استان با اعتباری بالغ بر ۷۰۰۰ میلیارد ریال انجام شده است.

رئیس اداره نگهداری راه‌های اداره‌ کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان، گفت: در این مدت (شش ماه اول امسال) بیش از ۲۰۰ هزار تن آسفالت‌ریزی در محورهای اصلی و ۹۰ هزار تن در راه‌های فرعی و روستایی انجام شده است.

بیات بیان کرد: استان زنجان در بحث عملیات اجرایی روکش آسفالت و ایمن‌سازی محورهای مواصلاتی راه‌ها جزو استان‌های برتر محسوب می‌شود. این استان ۱۶۰ کیلومتر بزرگراه، ۴۵۷ کیلومتر راه اصلی، ۵۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و راه روستایی و ۲۰۰ کیلومتر آزادراه دارد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۰
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071007978
  • خبرنگار : 50161