رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس خبر داد:

برپایی راهپیمایی حمایت از جبهه مقاومت و محکومیت ترور نصرالله در ۷۰ شهر فارس

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس از برپایی راهپیمایی سراسری اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت ترور سیدحسن نصرالله در ۷۰ شهر استان خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حسین ملک‌مکان در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با اعلام این مطلب گفت: راهپیمایی سراسری اعلام حمایت از جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان و محکومیت ترور سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به صورت سراسری در کل کشور برگزار می‌شود که در استان فارس در تمام شهرستان‌ها یعنی ۳۷ شهرستان و ۷۰ شهر استان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی فردا چهارشنبه، ۱۱ مهرماه در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: ساعت برگزاری این راهپیمایی در هر استان و همچنین هر شهرستان استان فارس متفاوت است.

ملک‌مکان با تصریح اینکه راهپیمایی مذکور با چند هدف در سراسر کشور برگزار خواهد شد، گفت: محکوم کردن اقدام رژیم صهیونیستی در ترور دبیرکل حزب‌الله لبنان، اعلام انزجار و تنفر از استمرار جنایات رژیم صهیونیستی و سکوت جامعه جهانی، اعلام حمایت از جبهه مقاومت و به خصوص حزب‌الله لبنان و مردم بی دفاع غزه و درخواست از مسئولان برای انتقام فوری از رژیم صهیونیستی از جمله اهداف برگزاری این راهپیمایی هستند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس اظهار کرد: این راهپیمایی در شیراز از ساعت ۱۶:۳۰ فردا ۱۱ مهرماه از میدان شهدا آغاز شده و به سمت چهار راه پیروزی، خیابان ۹ دی و حرم مطهر حضرت شاهچراغ(ع) ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۵
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403071007924
  • خبرنگار : 50649