آغاز ساخت شهربازی بجنورد با همکاری بخش خصوصی تا پایان سال

شهردار بجنورد با اشاره به اصلاح روند بهره‌گیری از ظرفیت سرمایه‌گذاران، گفت: تلاش ما این است که روند ساخت شهربازی بجنورد با مشارکت سرمایه‌گذار تا پایان سال آغاز شود.

سید محمدعلی کشمیری در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: بسته سرمایه‌گذاری مرتبط با شهربازی بجنورد مدتی قبل تهیه، تصویب و دو بار به فراخوان گذاشته شد؛ اما هیچ سرمایه‌گذاری تمایلی از خود برای سرمایه‌گذاری براساس آنچه ما تهیه کرده بودیم نشان نداد.

وی با اشاره به اینکه این اتفاق و تمایل نداشتن سرمایه‌گذاران قابل پیش‌بینی بود، ادامه داد: براساس قانون درآمدهای پایدار، باید ابتدا بسته‌های سرمایه‌گذاری تهیه و به فراخوان گذاشته می‌شد تا روال قانونی آن طی شود؛ اما این موضوع گاهی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری مناسب نیست، چراکه سرمایه‌گذار قصد دارد با سلیقه خود به اجرای این طرح‌ها ورود کند. به همین دلیل نباید پروژه‌های سرمایه‌گذاری را با پروژه‌های پیمانی یکی دانست.

کشمیری با اشاره به اینکه بسته سرمایه‌گذاری شهربازی بجنورد دوبار به فراخوان گذاشته شد، اما مورد استقبال قرار نگرفت، بیان کرد: اکنون به مذاکره با سرمایه‌گذاران مختلف حوزه شهربازی خواهیم پرداخت تا با بررسی نظرات و شرایط آن‌ها، سرمایه‌گذار و شریک مناسب برای ساخت شهربازی بجنورد را انتخاب کنیم.

شهردار بجنورد تاکید کرد: حدود ۸۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت شهربازی در اعتبارات امسال در نظر گرفته شده است و تلاش می‌کنیم ساخت آن را با کمک بخش خصوصی تا پایان سال آغاز کنیم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 1403071007896
  • خبرنگار : 50444