مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان های استان تهران:

امت های اسلامی باید در مقابل زورگویان عالم مقاومت کنند

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران گفت: امت‌های اسلامی باید در مقابل زورگویان عالم ایستادگی و مقاومت کنند و بدانیم که به امید خدا پیروزی نهایی نزدیک است.

حجت الاسلام باقر بیک به مناسبت بزرگداشت شهادت شهید سیدحسن نصرالله و شهید نیلفروشان در گفت‌وگو با ایسنا بیان کرد: وعده‌های خدا در قرآن حق است و خداوند فرموده است اگر شما در مقابل ظلم و ستم بایستید و مقاومت کنید نصرت شامل حال شما می‌شود.

وی گفت: خدا در ۸ سال دفاع مقدس ما را یاری کرد، اگر ملت‌های مسلمان پای سختی‌های جهاد ایستادگی کنند، خدا نصرت خودش را شامل حال همه ما می‌کند و به پیروزی نهایی می‌رسیم.

مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران افزود: بر تک‌تک مسلمانان واجب است که هرکاری که می‌توانند در حد توان‌ انجام دهند، یکی از کارهای مهم دعا کردن است، اعلام حضور در همایش‌ها، تجمعات و مراسمات یعنی پای اسلام هستیم و اقدامات خبیثانه رژیم صهیونسیتی را محکوم می‌کنیم.

حجت‌الاسلام باقربیک بیان کرد: اگر نمی‌توانیم با دشمن رودررو بجنگیم و حضور پیدا کنیم، می‌توانیم به جبهه مقاومت کمک‌های نقدی و غیرنقدی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خبرنگاران با حضور در بین مردم، تجمعات و طومارهایی را که آنها امضا می‌کنند را رسانه‌ای کنند، رسانه‌ها هستند که می‌توانند این اجتماعات و خبرها را به گوش مردم دنیا برسانند. ‌

مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان تهران، گفت: امروز مردم غزه و لبنان نگاهشان به حمایت‌های ملت ایران است، ما پای کار تمامی مستضعفان عالم در دنیا ایستاده‌ایم.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۳
  • دسته‌بندی: تهران
  • کد خبر: 1403071007895
  • خبرنگار : 71951