مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

پیروزی جبهه مقاومت ثمره خون شهدای حزب‌الله است

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: برای تقویت فعالیت‌های فرهنگی استان نیازمند مشارکت همگانی هستیم.

حجت‌الاسلام علی یوسفی امروز (سه‌شنبه، ۱۰ مهر ماه) در آیین تکریم و معارفه ارکان ستادی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی استان زنجان با اشاره به شهادت شهید سیدحسن نصرالله، بیان کرد: در حال حاضر در حساس‌ترین شرایط و نقطه‌ قرار داریم که امیدواریم منتج به نتیجه، هدف و راهی شود که قرار بوده است.

وی با بیان اینکه در برهه کنونی اتفاقاتی را به عینه و به چشم دیدیم که همه اتفاقات کربلا را برای‌مان تداعی کرد، ادامه داد: در برهه فعلی شاهد کشتار کودکان و زنان بی‌دفاع، بی‌رحمی تمام و عدم پایبندی به هیچ‌یک از اصول اخلاقی هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با بیان اینکه ثمره نهایی خون شهید نصرالله و سایر شهدای حزب‌الله پیروزی جبهه مقاومت خواهد بود تا همه مسلمانان نتیجه آن را ببینند، افزود: تک‌تک ما باید با همه وجودمان در این مسئله مشارکت کنیم.

وی با تاکید بر ضرورت بهره‌گیری از تجربیات کسانی که در پست‌های مختلف کار کرده‌اند، بیان کرد: این موضوع منجر به پیشبرد بهتر امور می‌شود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان با یادآوری اینکه در حال حاضر ۶۲ پست خالی در مجموعه اداره تبلیغات استان داریم، اظهار کرد: نصف بیشتر مجموعه عملاً نیاز به نیرو دارد که مشکلات استخدامی دست و پای مجموعه را بسته است.

او با تاکید بر ضرورت همکاری همگانی برای تقویت حرکت فرهنگی استان، گفت: ثمره این امر قطعاً در جامعه خود را نشان خواهد داد.

در این مراسم حجت‌الاسلام سعید سپهری به‌عنوان رئیس جدید اداره تبلیغات اسلامی شهرستان زنجان معرفی شد. همچنین بهزاد طارمی جای خود را در معاونت فرهنگی اداره‌ کل تبلیغات اسلامی به حجت‌الاسلام دوست‌علی محمدی داد و حجت‌الاسلام علیرضا بیات رئیس اداره امور قرآنی شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۵۱
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 1403071007861
  • خبرنگار : 50163