برگزاری اولین رویداد سرمایه‌گذاری در حوزه علوم و فناوری‌های شناختی

همزمان با برگزاری رویداد فن‌نما در اصفهان، رویداد سرمایه‌گذاری «کاگنوپل» با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی ریاست جمهوری برگزار می‌شود.

به گزارش ایسنا، آیین اختتامیه و رویداد سرمایه‌گذاری رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی (کاگنوپل) و معرفی تیم‌های برتر به عنوان رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی با حمایت ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی، در اصفهان برگزار می شود.

این رویداد ملی با حضور تیم‌های استارتاپی و ده‌ها سرمایه‌گذار در حاشیه رویداد «فن نما» ، چهارشنبه یازدهم، مهرماه جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی اصفهان واقع در روشن دشت برگزار می‌شود.

به نقل از معاونت علمی ریاست‌جمهوری، رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی (کاگنوپل) در سه محور تجهیزات و ابزارهای سلامت شناختی، بازی‌ها و بسته‌های پرورش شناختی و هوش مصنوعی و داده‌کاوی شناختی توسط صندوق پژوهش و فناوری استان اصفهان و با مشارکت و همکاری برخی دیگر از مراکز و نهادهای مالی، علمی و تخصصی در اصفهان برگزار می‌شود. در این مراسم همچنین از پوستر نخستین رویداد ملی علوم و فناوری‌های شناختی نیز رونمایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۹
  • دسته‌بندی: فناوری
  • کد خبر: 1403071007817
  • خبرنگار :