جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه‌ای:

کشورهای اسلامی از عاملان شهادت سید حسن نصرالله، انتقام سخت بگیرند

بیانیه جمعیت حامیان آزادی قدس شریف در بیانیه‌ای خاطرنشان کرد: از کشورهای اسلامی، به ویژه مقامات و مسئولان ذی‌ربط در جمهوری اسلامی ایران انتظار می‌رود تا از طراحان، عاملان، تصمیم‌سازان و پشتیبانان این جنایات بزرگ-شهادت سیدحسن نصرالله-، یعنی سران و رهبران جبهه جهانی قوم یهود و رژیم تروریست « اسرائیل»،«انتقام سخت» و تاریخ‌ساز گرفته شود.

به گزارش ایسنا، در این بیانیه آمده است:  قبیله ناپاک یهودا، این قوم مغضوب خدا و شقی‌ترین و شریرترین جانوران انسان‌نما، به تبعیت از اسلاف خویش، بار دیگر فرزندی از سلاله سید المرسلین و خاتم النبیین ( ص) را به شهادت رساندند. شهادت مظلومانه نادره دوران، سید و سالار شهیدان جبهه مقاومت اسلامی، سید حسن نصرالله، به دست اشقیای آخرالزمان، به روشنی ثابت کرد که این قوم فاسد و قاتل پیامبران الهی، همچنان براساس آموزه‌های «عهد عتیق»، وجود صالحان و عالمان ربانی و مردان الهی را بر نمی‌تابند و در قتل و شهادت آنان از هیچ قساوت و جنایتی ابا و شرم ندارند. این جنایت بزرگ از سوی مشتی گوساله‌پرست پیرو« سامری» بیش از پیش، ماهیت پلید سران و رهبران جبهه جهانی قوم یعود و فرماندهان «خنزیر» صفت«اسرائیل» را برای افکار عمومی به نمایش گذاشت.

وحشی‌گری و سفاکی این قبیله نابه کاردر طول تاریخ آن‌ چنان مایه رنج و آزار جوامع انسانی و موجب خشم و غضب الهی بوده که خدای خالق هستی، جماعتی از آنان را به «خوک» و «میمون» تبدیل و بعضی دیگر را به «کلب» و «حمار» و حتی «شریرترین جانوران» تشبیه کرده است.

در بخش دیگری از این بیانیه نیز آمده است که؛ رهبران این قوم لعین و سران و فرماندهان رژیم جعلی «اسرائیل» و پشتیبانان جهانی آن‌ها بدانند که با ترور و شهادت بزرگ مردانی چون سید حسن نصرالله، نه تنها از استیصال،‌درماندگی و بن بست روانی، سیاسی و نظامی آن‌ها گره‌ای باز و گشایشی حاصل نخواهد شد، بلکه آن‌ها با این اقدام شریرانه و وحشیانه، شیشه عمر خود را شکستند و عقربه‌های تاریخ «محو اسرائیل از صفحه روزگار» را به جلو کشیدند.

کیست نداند که این عملیات شیطانی، نه صرفا در «تل ‌آویو »، بلکه در مرکز فرمانروایی جبهه جهانی قوم یهود در واشنگتن، نیویورک، وال‌استریت، کاخ سفید و پنتاگون طراحی شده بود؟

همچنین این بیانیه تاکید کرده است کیست نداند که برنامه‌ریزان و تصمیم سازان قبیله«سامری» در ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا نیز در این جنایت بزرگ نقش اصلی را بر عهده داشته‌اند. این شرارت شیطانی به وضوح نشان داد که اعتمادب ه شیطان بزرگ و اقمار اروپایی آن، از جمله انگلیس، فرانسه، آلمان و ... و امید تفاهم و تعامل و دل‌بستگی به آن‌ها، از سوی برخی مقامات گمراه و نا بخرد بلاد اسلامی، نه فقط یک کج اندیشی معرفتی و انحراف سیاسی، بلکه یک خطا و خیانت راهبردی و غیر قابل جبران است. راستی! کدام سند و مدرک بالاتر از این که، حاکمان دنیای غرب و تصمیم‌سازان نظام استکباری، همواره همراه،  حامی و پشتیبان و شریک جرم «اسرائیل» در قتل عام و نسل‌کشی ملت مظلوم فلسطین و لبنان بوده و در کشتار وحشیانه مردم غزه و کرانه باختری طی حداقل یک‌سال گذشته از هیچ همکاری با اشغالگران سفاک یهودی کوتاهی نکرده‌اند.

سازمان مردم نهاد جمعیت حامیان آزادی قدس شریف، همراه و هم‌صدا با صدها میلیون مسلمان، موحد و آزاده در سراسر جهان، به‌عنوان خون‌خواهان شهیدان جبهه مقاومت اسلامی و در رأس آنان، سید و سالار شهیدان این جبهه، سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و شهید حاج قاسم سلیمانی و ...،از کشورهای اسلامی، به ویژه مقامات و مسئولان ذی‌ربط در جمهوری اسلامی ایران انتظار دارند تا از طراحان، عاملان، تصمیم‌سازان و پشتیبانان این جنایات بزرگ، یعنی سران و رهبران جبهه جهانی قوم یهود و رژیم تروریست « اسرائیل»،«انتقام سخت» و تاریخ ساز گرفته شود.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۳۵
  • دسته‌بندی: سیاست خارجی
  • کد خبر: 1403071007735
  • خبرنگار : 71290