رئیس کمیته امداد اعلام کرد:

بیش از ۴ هزار نفر مددجو تحت پوشش کمیته امداد پارس آباد هستند

رئیس کمیته امداد پارس آباد مغان گفت:در حال حاضر ۸۰ درصد از مددجویان تحت پوشش کمیته امداد در شهرستان و ۲۰ درصد در مناطق روستایی ساکن بوده و از خدمات حمایتی بهره می‌گیرند.

ظاهر وطن خواه در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: ۷۸۷ خانوار مستاجر و یک هزار و ۳۳۳ نفر ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد پارس آباد با ۳ هزار و ۸۱۷ نفر حامی هستند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) پارس آباد از اهدای ۲۷ سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت این شهرستان خبر داد و گفت: مهمترین اقلام اهدا از قبیل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، لباسشویی و جاروبرقی به هزینه کرد یک میلیارد تومان در اختیار مددجویان کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفته است.

وی با اشاره به اقدام‌های حمایتی کمیته امداد امام پارس آباد مغان برای حمایت از زوج‌های جوان افزود:تاکنون برای راه اندازی، ایجاد و پایدارسازی مشاغل مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان پارس آباد مغان بیش از ۱۰۱ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه و وام اشتغال پرداخت شده است.

وطن خواه همچنین از افتتاح یک باب مسکن محرومین کمیته امداد امام خمینی (ره) خبر داد و گفت: در هفته گرامیداشت دفاع مقدس یک باب مسکن مددجوی کمیته امداد در روستای عبادآباد با حضور جانشین سپاه حضرت عباس استان اردبیل با اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در بخش خدمات عمرانی ۲۵ مورد به ارزش ۶۷۰ میلیون تومان، توزیع لوازم التحریر به ۲۳۲۰ نفر به ارزش ۲ میلیارد تومان، خدمات فرهنگی ۲۱۲۵ نفر با هزینه کرد ۱۴۶ میلیون تومان، خدمات درمانی به ۱۱۷ نفر به ارزش ۷۵ میلیون تومان پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد پارس آباد مستمری پرداختی شش ماهه را ۳۹ میلیارد تومان بیان کرد و گفت: کل جمع آوری مردمی ۱۲ میلیارد تومان و مجموعه کل خدمات ارائه شده به ارزش ۶۵۴ میلیارد و ۶۹۰ میلیون ریال است.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۹:۲۴
  • دسته‌بندی: اردبیل
  • کد خبر: 1403071007720
  • خبرنگار :