استاد اهل سنت حوزه و دانشگاه:

با شهادت سید حسن‌ نصرالله پرچم حزب الله به زمین نخواهد افتاد

استاد اهل سنت حوزه و دانشگاه در زاهدان با محکومیت جنایت رژیم کودک کش صهیونیسم در به شهادت رساندن سید حسن نصرالله گفت: نهضت حسینی و نهضت مقاومت تا زمانی که زنده باشیم ادامه خواهد داشت.

مولوی عبدالغنی دهانی در گفت و گو با ایسنا، افزود: تا زمانی که رژیم پلید صهیونیسیم‌ وجود داشته باشد جنگ حق و باطل ادامه خواهد داشت تا زمانی که باطل نابود شود.

وی گفت: تاریخ ثابت کرده هر زمان اگر یک فرمانده‌ای شهید شده فرمانده دیگری جایش را پر کرده و پرچم مقاومت را برافراشته داشته است.

این مدرس حوزه و دانشگاه همچنین افزود: در همین لبنان سید موسوی‌های بودند که مبارزه می‌کردند و همچنین در فلسطین شیخ یاسین‌ها، رنتیسی ها و اسماعیل هنیه‌ها بودند که یکی بعد از دیگری پرچم مبارزه را برافراشته نگه داشتند.

مولوی دهانی گفت: اسرائیل با شهادت سید حسن اشتباه بزرگی را مرتکب شد و قطعا پشیمان خواهد شد.

وی افزود: هم اکنون نیازمند وحدت جهان اسلام در مقابله با غده شوم سرطانی هستیم‌ و ‌همه مردم جهان باید انزجارشان را از رژیم پلید اسرائیل اعلام کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه همچنین با اشاره به این موضوع که سید حسن نصرالله  تنها متعلق به لبنان نبود بلکه متعلق به جهان اسلام و شخصیتی وحدت محور بوده است، بیان کرد: این شخصیت موجب افتخار و آبروی جهان اسلام بود و مردم لبنان هیچ وقت مجاهدت ها و رشادت های سید را در آزادسازی بیروت از زیر چنگال صهیونیست‌ها فراموش نخواهند کرد.

وی گفت: به یاد دارم‌ زمانی که لبنان در جنگ ‌۳۳ روزه به پیروزی رسیده بود مسیحیان لبنان چقدر نسبت به سید حسن نصرالله ابراز محبت و ارادت می کردند.

مولوی دهانی افزود: ای کاش این امکان فراهم می‌شد که پیکر پاک‌شهید سید حسن‌نصرالله در ایران تشیع می شد تا ایرانیان عمق محبتشان‌ را می توانستند به سید مقاومت در تشیع جنازه باشکوه نشان می‌دادند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 1403071007684
  • خبرنگار : 51000