یک مسئول خبر داد:

جابجایی بیش از ۴۶۱ هزار تن کالا با ناوگان باری از مبدأ شهرستان بروجرد

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد گفت: ۴۶١ هزار و ٧۴٠ تن کالا طی نیمه نخست سال جاری از مبدا شهرستان بروجرد به سراسر کشور حمل شده است.

فرهاد گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا به اقدامات انجام شده در شش ماهه نخست سال جاری این اداره در حوزه حمل و نقل اشاره و اظهار کرد: در حوزه ایمنی و ترافیک ٣٧ گشت مشترک با پلیس راه شهرستان و ۴٩۴ دستگاه ناوگان حمل و نقل عمومی کنترل گردید و ٧٨ مورد تخلف احصاء شد.

وی ادامه داد: در راستای ارتقاء ایمنی کاربران جاده‌ای و آشکارسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقداماتی از جمله‌ آشکارسازی ۳۰ دستگاه ناوگان حمل فرآورده‌های نفتی، آشکارسازی ۶۰۰ دستگاه‌ ناوگان باری، آشکارسازی ۸۰ دستگاه وانت بار و اجرای طرح ارتقاء ایمنی کاربران جاده‌ای در روستاهای بخش شیروان انجام شده است.

سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد بیان کرد: شکایات رسیدگی شده در حوزه کالا و مسافر ۶۶ مورد ثبت شده در سامانه ۱۴۱ و ۱۰ مورد حضوری است. 

گودرزی گفت: ۴٨ هزار و ۵٩٩ فقره بارنامه توسط شرکت های حمل و نقل کالای شهرستان صادره شده و میزان ۴۶١٧۴٠ تن کالا از مبدا شهرستان بروجرد به سراسر کشور حمل شده است.

وی تصریح کرد: در حوزه حمل و نقل مسافر ١۴١ هزار و ٨۴٨ مسافر، طی ١٢ هزار و ٧٧٣ سفر توسط ناوگان مسافربری تحت پوشش شرکت‌های مسافربری شهرستان جابجا شده‌اند.

 سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان بروجرد افزود: در طرح جابجایی زائرین اربعین حسینی علیه السلام ناوگان مسافربری شهرستان با تعداد ۴٣۶ سرویس به ظرفیت ١٢/۴۵٨ نفر اقدام به جابجایی زائرین کردند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۸:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071007655
  • خبرنگار : 50176