معاون دانشجویی دانشگاه استان:

۱۱۰۰ دانشجوی کارشناسی در خوابگاه‌های دانشجویی ایلام اسکان یافتند

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام گفت:  مزمان با شروع سال تحصیلی جدید، حدود یک هزار و ۱۰۰ دانشجوی کارشناسی در خوابگاه‌های دانشگاه ایلام اسکان یافتند.

دکتر «علی‌نقی شکری» ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به دانشجویان دانشگاه ایلام، اظهار کرد: در تابستان امسال اقداماتی در زمینه آماده‌سازی خوابگاه‌ها و سلف سرویس‌های دانشجویی صورت گرفته است و همزمان با شروع سال تحصیلی جدید، سامانه اسکان خوابگاهی فعال و در هفته ابتدایی نسبت به اسکان این تعداد دانشجوی خوابگاهی اقدام شد.

معاون دانشجویی دانشگاه ایلام افزود: در حال حاضر با توجه به اولویت‌های موجود در اسکان، همه دانشجویان روزانه که دارای سنوات مجاز بودند، اسکان قطعی داده شدند و دانشجویان سنواتی و نوبت دوم نیز در حال حاضر به صورت موقت اسکان داده شده.اند.

وی افزود: اسکان دانشجویان تحصیلات تکمیلی، استعدادهای درخشان و بین‌الملل نیز همزمان در حال انجام است.

شکری یادآور شد: این معاونت آمادگی لازم برای اسکان دانشجویان ورودی را داشته و پس از اعلام نتایج از سوی سازمان سنجش، بلافاصله نسبت به اسکان آنها اقدام خواهد شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی دانشگاه ایلام، معاون دانشجویی دانشگاه خاطرنشان کرد: سلف سرویس‌های دانشجویی آمادگی لازم برای ارائه خدمات به دانشجویان گرامی را داشته و در کنار سلف سرویس‌ها، رستوران مکمل نیز فعال است که دانشجویان می‌توانند از تنوع غذایی آنجا نیز استفاده کنند.

انتهای پیام

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۸
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403071007604
  • خبرنگار : 71299