رئیس دانشگاه:

دانشجویان روزانه در اولویت برای خوابگاه‌ در دانشگاه لرستان هستند

رئیس دانشگاه لرستان گفت: دانشجویان روزانه در اولویت برای خوابگاه‌ در این دانشگاه لرستان هستند.

علی نظری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: شیوه خدمات‌دهی در دانشگاه‌های دولتی و غیردولتی متفاوت است.

وی با بیان اینکه یکی از موضوعاتی که هم برای دانشگاه و دانشجویان و هم خانواده آنان دغدغه بوده مساله خوابگاه است، اضافه کرد: دانشگاه لرستان در بحث تامین خوابگاه فقط برای دانشجویان روزانه اقدام می‌کند اما تلاشش را می‌کند که برای مابقی دانشجویان نیز خوابگاه تامین کند.

رئیس دانشگاه لرستان ادامه داد: البته در دفترچه انتخاب رشته اعلام کردیم که دانشگاه لرستان در قبال خوابگاه برای دانشجویان تعهدی ندارد اما تلاش می‌کنیم برای همه دانشجویان دانشگاه لرستان خوابگاه تامین کنیم تا دانشجویان که فرزندان معنوی ما محسوب می‌شوند دغدغه‌ای در این راستا نداشته باشند.

نظری گفت: دو دسته از دانشجویان دغدغه خوابگاه دارند یکی دانشجویان شبانه و دیگری دانشجویان سنواتی که براساس قانون صندوق رفاه دانشجویانی این دانشجویان مشمول خوابگاه نیستند.

وی بیان کرد: تا سال گذشته به این دانشجویان خوابگاه می‌دادیم اما امسال اولویت با دانشجویان روزانه است و با توجه به اینکه آمار دانشجویان جدیدالورود هنوز اعلام نشدند هم‌اکنون به دانشجویان شبانه و سنواتی امکان سرویس دهی نداریم و امکان دارد آنها را در نمازخانه مستقر کنیم تا تکلیف دانشجویان مشخص شود.

رئیس دانشگاه لرستان تصریح کرد: این دانشجویان نیز ظرف دو هفته تعیین تکلیف می‌شوند و آنان نگران خوابگاه نباشند چرا که تلاش و دغدغه دانشگاه و به ویژه معاونت دانشجویی از آنها برای تامین خوابگاه بیشتر است.

انتهای پیام 

  • سه‌شنبه/ ۱۰ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۶
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 1403071007601
  • خبرنگار : 50177