۱۰ کشته و چهار مفقودی در حادثه هلیل‌رود/ یک ایرانی جان دو تبعه را نجات داد

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ضمن اعلام آخرین آمار حادثه رودخانه هلیل‌رود گفت: یکی از هموطنان ما توانست دو نفر از اتباع که در رودخانه گرفتار شده بودند را نجات دهد اما متاسفانه خودش جان باخت.

حسین ظفری در گفتگو با ایسنا درباره جزئیات این حادثه گفت: عصر امروز، علی رغم اعلام هشدارهای متعدد مدیریت بحران در استان و سازمان هواشناسی، تعدادی از عزیزان اتباع برای شنا وارد رودخانه هلیل رود در استان کرمان شهرستان جیرفت می شوند.

وی افزود: این افراد ۱۶ نفر بودند که دچار سانحه شده و یک نفر ایرانی برای نجات این افراد وارد رودخانه شده و موفق می شود دو نفر را نیز نجات دهد که در حال عمومی این دونفر مناسب است. در این حادثه به جز این یک نفر ایرانی، سایرین از اتباع کشور افغانستان می باشند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور ادامه داد: در مجموع متاسفانه در این حادثه ۱۰ نفر جان خود را از دست داده که این فرد ایرانی نیز بین جانباختگان است. همچنین ۴ نفر مفقود هستند که تلاش های برای یافتن پیکر این افراد ادامه دارد.


ظفری از هموطنان خواست به هشدارهای صادره توجه کرده و با توجه به بارش های اخیر، از شنا کردن داخل رودخانه ها و یا اتراق کردن در حاشیه مسیل ها خودداری کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۲۲:۵۲
  • دسته‌بندی: حوادث، انتظامی
  • کد خبر: 1403070907553
  • خبرنگار : 71959