السد ۲ - ۰ استقلال/ بدون کورسوی امید!

تیم استقلال ایران در هفته دوم مسابقات لیگ نخبگان آسیا به مصاف السد قطر رفت و با نمایشی بد با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

به گزارش ایسنا، تیم‌ فوتبال استقلال ایران در هفته دوم رقابت‌های لیگ نخبگان آسیا از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه جاسم بن حمد قطر به مصاف السد قطر رفت که با نتیجه ۲ بر صفر شکست خورد.

با این نتیجه السد با ۴ امتیاز به رده دوم جدول رده‌بندی منطقه غرب آسیا رسید و استقلال با ۳ امتیاز به رده چهارم سقوط کرد.

السد ۲ - ۰ استقلال

گلزنان: سید حسین حسینی (گل به خودی ۳۹) - اکرم عفیف (۶۵) برای السد

کارت زرد: کامارا (۳۰) و گونزالز (۸+۹۰) از السد - روزبه چشمی (۶۵) از استقلال 

کارت قرمز: -

ترکیب استقلال: سید حسین حسینی، سامان فلاح، روزبه چشمی (آرمان رمضانی ۶۷)، ایمان سلیمی (رافائل سیلوا ۴۶)، مهرداد محمدی (محمد حسین اسلامی ۴۶)، رامین رضاییان، گوستاوو بلانکو، دیدیه اندونگ، ابوالفضل جلالی (میلاد زکی‌پور ۶۶)، جلال‌الدین ماشاریپوف (علی‌رضا کوشکی ۴+۹۰) و آرش رضاوند (گائل کاکوتا ۶۶).

ترکیب السد: مشعل برشام، پدرو میگوئل (طارق سلمان ۲۲)، کامارا، پائولو اتاویو، بوعالم خوخی، گیلرمه (محمد وعد ۷۸)، مخیکا (گونزالز ۷۸)، رومن سایس، یوسف عطال (الیزیدی ۲۴ (سوهیل ۴+۹۰))، اکرم عفیف و متئوس اریبه.

گزارش بازی را در ادامه می‌خوانید:

نیمه نخست

این دیدار از ساعت ۱۹:۳۰ آغاز شد.

دقیقه ۴: اولین کرنر بازی را السد به دست آورد و اکرم عفیف پشت آن ایستاد و ضربه سر بوعالم خوخی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت. در ادامه سانتر ماشاریپوف روی سر رامین رضاییان ننشست و توپ با اختلاف از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: استقلال روی ضد حمله و پاس عالی بلانکو، مهرداد محمدی را در موقعیت خوبی قرار دارد که او نتوانست از مدافع السد بگذرد و این موقعیت از دست رفت.

دقیقه ۱۳: سانتر بی نقص جلالی با ضربه سر بلانکو همراه بود که واکنش خوب دروازه‌بان السد مانع از گلزنی استقلال شد.

دقایقی از بازی به دلیل مصدومیت‌های پیاپی بازیکنان السد متوقف شد. بازی موقعیت جدی نداشت و توپ بیشتر در میانه میدان در جریان بود.

دقیقه ۳۰: بازیکن السد در پشت محوطه این تیم مهرداد محمدی را متوقف کرد تا استقلال صاحب یک ضربه ایستگاهی شود. رضاییان پشت این توپ ایستاد که ضربه او با اختلاف از کنار دروازه حریف به بیرون رفت.

دقیقه ۳۶: استقلال صاحب یک ضربه کرنر شد که سانتر رضاییان توسط مدافعان حریف دفع شد. تا این دقیقه مالکیت توپ ۶۰ به ۴۰ به سود السد است.

دقیقه ۳۹ (گل اول السد): السد با استفاده از فضای خالی پشت دفاع استقلال صاحب توپ شد و حسینی در موقعیت تک به تک، ضربه مهاجم السد را به کرنر فرستاد. روی ضربه کرنر السد، حسینی از دروازه خارج شد تا توپ را دفع کند اما توپ بعد از برخورد با مشت او وارد دروازه استقلال شد.

دقیقه ۳+۴۵: استقلال صاحب ضربه کرنر شد که ضربه سر ایمان سلیمی را دروازه‌بان السد به خوبی دفع کرد تا استقلال در این نیمه بازنده به رختکن برود.

نیمه دوم

دو تیم نیمه دوم را هجومی آغاز کردند و سعی در ایجاد موقعیت داشتند که این تلاش‌ها منجر به موقعیت جدی و در نهایت گل نشد.

دقیقه ۵۲: روزبه چشمی که به عنوان آخرین شخص خط دفاعی صاحب توپ بود، توپ را لو داد تا بازیکن السد در موقعیت تک به تک قرار بگیرد. حسینی این توپ را گرفت تا استقلال همچنان به بازگشت امیدوار باشد.

دقیقه ۶۰: استقلال روی ضد حمله صاحب موقعیت خوبی شد، بلانکو سعی داشت که پاس رو به جلو بدهد اما بی دقت بود و  این فرصت از دست رفت.

دقیقه ۶۲: بازیکن السد در محوطه جریمه استقلال با یک سر توپ عالی روزبه چشمی را از پیش رو برداشت اما ضربه او با دفع خوب حسینی همراه بود.

دقیقه ۶۵ (گل دوم السد): اکرم عفیف از سمت چپ خط دفاعی استقلال حرکتی را آغاز کرد و به محوطه جریمه این تیم رسید. خط دفاعی استقلال که در این دقایق پر اشتباه بود با تکل روزبه چشمی روی عفیف، السد را صاحب یک ضربه پنالتی کرد. عفیف پشت توپ ایستاد و با یک ضربه بر خلاف جهت حسینی، گل دوم السد را به ثمر رساند.

دقیقه ۷۳: شوت خطرناک سامان فلاح از پشت محوطه پس از دفع ناقص دروازه‌بان السد به تیر افقی برخورد کرد.

تا دقیقه ۸۰: استقلال در این دقایق هجومی بازی می‌کرد و حملات پیاپی خود را در زمین السد انجام می‌داد اما این تلاش‌ها بی‌ثمر بود و برای نماینده ایران گلی را در پی نداشت.

استقلال تا پایان بازی موقعیت حساسی نداشت و در گلزنی ناموفق بود تا این دیدار با همان دو گل السد به پایان برسد و آبی‌ها دست خالی از قطر به ایران بازگردند.

این گزارش به روز رسانی شده است.

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۹:۳۰
  • دسته‌بندی: فوتبال، فوتسال
  • کد خبر: 1403070907482
  • خبرنگار : 30192