مطالبه چندین ساله مردم تحقق پیدا کرد؛

تعرفه گاز مشترکین سربیشه بر اساس تعرفه سردسیری اعمال خواهد شد

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: امسال تعرفه گاز همه مشترکین سربیشه بر اساس تعرفه سردسیری اعمال و در سال جاری عملیاتی خواهد شد.

مصطفی نخعی درخصوص تعرفه گازسربیشه با بیان اینکه این موضوع یکی از مطالبات به حق همه مردم بخش سربیشه در هر سه بخش مرکزی، درح و مود بود، به ایسنا گفت: این مورد از همان ابتدایی که مسئولیت نمایندگی مردم را بر عهده گرفتم جزو مواردی بود که پیگیری کردم. 

وی با بیان اینکه در این خصوص موانعی وجود داشت، افزود: اطلاعاتی که از ایستگاه‌های هواشناسی در واقع وجود داشت در شهرستان اجازه اینکه تعرفه سردسیری سربیشه به شکلی که مطلوب مردم اعمال شود، وجود نداشت.

نخعی ادامه داد: با رایزنی‌های بسیار در شرکت گاز، سازمان هواشناسی استان و به ویژه در پژوهشکده هواشناسی کشور و با مکاتبات متعدد، جلسات مختلف و رایزنی‌های زیاد در نهایت با همکاری شرکت گاز استان اداره کل هواشناسی استان و به صورت ویژه پژوهشکده هواشناسی کشور این مطالبه چندین ساله مردم تحقق پیدا کرد.

نماینده مردم نهبندان و سربیشه در مجلس گفت: از همین امسال تعرفه گاز همه مشترکین در شهرستان سربیشه بر اساس تعرفه سردسیری محاسبه و اعمال خواهد شد.

نخعی با بیان اینکه این موضوع برای سال جاری عملیاتی خواهد شد، اظهار کرد: روال کار به این شکل بود که داده‌های هواشناسی باید توسط پژوهشگاه هواشناسی کشور تحلیل می‌شد و این تحلیل باید به شرکت گاز ارسال و براساس تشخیص شرکت گاز اعمال تعرفه انجام می‌شد.

وی یادآور شد: چندین بار این اتفاق افتاد داده‌ها خیلی کفایت لازم را نداشت، اما شهرستان از باب روزهای سرد و یخبندان و خیلی موضوعات دیگری که کاملا در شهرستان سربیشه و بازدیدهای میدانی که در این خصوص انجام شد مشهود بود و این یقین حاصل شد که این شهرستان باید با تعرفه سردسیری اعمال تعرفه شود لذا مکاتباتش از سمت پژوهشگاه هواشناسی کشور با شرکت گاز انجام شده و در شرکت گاز هم برای سال جاری لحاظ خواهد شد.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۲
  • دسته‌بندی: خراسان جنوبی
  • کد خبر: 1403070907457
  • خبرنگار : 50026