فدراسیون تیراندازی سرمربی خارجی به خدمت می‌گیرد؟

قرارداد فدراسیون تیراندازی با مربیان تیم‌های ملی به پایان رسیده و هنوز فدراسیون تکلیف کادر فنی این تیم‌ها را مشخص نکرده است.

به گزارش ایسنا، قرارداد سرمربیان تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه ایران با فدراسیون تیراندازی تا پایان مسابقات المپیک ۲۰۲۴ پاریس بود و بعد از آن فدراسیون تیراندازی هنوز تکلیف کادر فنی تیم‌های ملی را مشخص نکرده است.

این در حالی است که هانیه رستمیان ۲۲ مهرماه عازم مسابقات فینال جام‌های جهانی تیراندازی در دهلی هندوستان خواهد شد. هانیه رستمیان در رنکینگ جهانی ماده ۲۵ متر تپانچه در در رده هفتم قرار دارد و با توجه به این رنکینگ، به این مسابقه دعوت شده است.

با توجه به اینکه فدراسیون تیراندازی تاکنون نتوانسته تکلیف سرمربیان تیم‌های ملی را مشخص کند احتمالا هانیه رستمیان بدون مربی و تنها به همراه سرپرست در مسابقات فینال جام‌های جهانی تیراندازی شرکت کند.

گفته می‌شود که کمیته فنی فدراسیون تیراندازی از تمامی مربیان تفنگ و تپانچه رزومه خواسته و چندین مربی هم رزومه خود را ارائه کرده‌اند اما هنوز کمیته فنی و فدراسیون به جمع بندی نهایی نرسیده و تکلیف سرمربیان مشخص نشده است.

یکی از دلایلی که کمیته فنی هنوز نتوانسته برای انتخاب سرمربی به جمع‌بندی نهایی برسد این است که برخی از اعضای این کمیته معتقد هستند که تقریبا سطح تمامی مربیان ایرانی یکسان است و برای تغییر اساسی در تیم‌های ملی تفنگ و تپانچه باید سرمربی خارجی جذب شود.

از طرفی با وجودی که برخی از تیراندازان ایرانی تجربه حضور در المپیک و یا کسب مدال‌های جهانی را دارند درخواست جذب سرمربی خارجی دارند و به نظر می‌رسد که دیگر فدراسیون تیراندازی ایران هم باید از مربیان خارجی کمک بگیرد تا بتواند رکورد تیراندازان را بهبود بخشد.

حال باید دید در نهایت کمیته فنی و در راس آن فدراسیون چه تصمیمی برای کادر فنی تیم های ملی خواهند گرفت و چه زمانی مربیان را معرفی خواهند کرد؟

انتهای پیام

  • چهارشنبه/ ۱۱ مهر ۱۴۰۳ / ۰۷:۵۰
  • دسته‌بندی: سایر ورزش‌ها
  • کد خبر: 1403070907440
  • خبرنگار : 71552