رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز تأکید کرد:

اهمیت ارتقای مرکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و مراقبت‌های روان جامعه‌نگر

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی شیراز بر اهمیت بهبود و ارتقای وضعیت مرکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و مراقبت‌های روان جامعه‌نگر تأکید کرد و گفت: دستاوردهای پژوهشی در این دو حوزه بسیار مهم است‌.

سید وحید حسینی امروز، ۹ مهر ماه در نشست هم‌اندیشی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز با اعضای شورای عالی ۲ مرکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و مراقبت‌های روان جامعه‌نگر که به صورت جداگانه در دفتر ریاست دانشگاه علوم پزشکی برگزار شد، ضمن قدردانی از تلاش اعضای شورای مراکز تحقیقاتی دانشگاه، بر اهمیت بهره‌مندی از دستاوردهای پژوهشی در این زمینه تأکید کرد.

وی راهکارهایی در خصوص ارتقای سطح کیفی پژوهش‌ها و توانمندی‌های این مراکز تحقیقاتی ارائه داد و گفت: با تلاش اعضای دو شورای مراکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و مراقبت‌های روان جامعه‌نگر در زمینه بهبود و ارتقای وضعیت این مرکز تحقیقاتی قدم برداریم.

محمدهاشم هاشم پور، معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست‌ها، توضیحاتی در خصوص اقدامات انجام شده از سوی معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه برای مراکز تحقیقاتی دانشگاه ارائه داد.

به گزارش ایسنا، در این نشست‌ها که به صورت جداگانه برگزار شد، گزارش‌هایی از عملکرد، وضعیت کلی و ارزشیابی ۳ سال گذشته این مراکز تحقیقاتی ارائه شد و چالش‌ها و دغدغه‌های اعضای این مراکز تحقیقاتی، با حضور مسئول ارشد حوزه سلامت فارس مورد بررسی قرار گرفت.

 همچنین دیگر اعضای این نشست‌ها، پیرامون توانمندی‌ها و نیازمندی‌های این مراکز تحقیقاتی، مطالبی بیان کردند و به تبادل نظر پرداختند.

 با رأی اعضای شورای این ۲ مرکز تحقیقاتی، «محمدمهدی زرشناس» به عنوان رئیس مرکز تحقیقات فرآوری گیاهان دارویی و «مریم شایگان» به عنوان رئیس مرکز تحقیقات مراقبت‌های روان جامعه‌نگر دانشگاه انتخاب شدند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۷:۱۸
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 1403070907412
  • خبرنگار : 50976