نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر کشور:

جامعه اسلامی امروز نیازمند الگوبرداری از مکتب و راه شهداست

نماینده ولی فقیه در  هلال احمر کشور در بدو ورود به استان ایلام، همراه با جمعی از امدادگران، جوانان و داوطلبان هلال احمر این استان، در گلزار شهدای ایلام حاضر شد و به مقام شامخ شهدای والامقام ادای احترام کرد.

حجت الاسلام‌والمسلمین «عبدالحسین معزی» امروز دوشنبه ۹ مهرماه ۱۴۰۳، پس از اهداء گل و عطرافشانی گلزار شهدا ایلام در جمع کارکنان، داوطلبان، جوانان، امدادگران و طلاب جمعیت هلال احمر این استان، یاد و خاطره شهدا به ویژه سید حسن نصرالله را گرامیداشت و اظهار کرد: جامعه اسلامی‌برای حرکت در مسیر تکامل و ترقی نیازمند الگو برداری از مکتب شهداست.

وی با اشاره به نقش پررنگ استان ایلام در هشت سال جنگ تحمیلی افزود: ایثارگران و دلاورمردان این استان با ایستادگی و ایثار خود از وقوع حوادث و خطرات  بزرگ در کشور جلوگیری کردند.

وی با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ شهدا در جامعه افزود: ادای احترام به شهدای عزیز، همواره نخستین برنامه ما در هر سفر استانی بوده است.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر  به نقش اساسی شهیدان در حفظ کشور اشاره و یادآوری کرد:‌ اگر این جوانان شجاع و دلیر این خطه از ایران اسلامی در مقابل دشمن نمی‌ایستادند، امروز چیزی از استان ایلام باقی نمی‌ماند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین معزی از خدمات هلال احمر در اربعین حسینی نیز قدردانی است.

وی درخصوص حماسه بزرگ پیاده‌روی اربعین حسینی(ع) نیز اظهار کرد: این جریان بی‌نظیر است و به همت جوانان ایران اسلامی، هر سال خدمات مختلف و فراوانی در مسیر و به ویژه در این استان به زائران ارائه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر، ارتباط فرهنگی و معنوی میان مردم ایران و عراق را در اربعین حسینی در تاریخ بی‌نظیر دانست و تصریح کرد: این حماسه بی‌نظیر نشان‌دهنده عشق و ارادت شیعیان  به امام حسین علیه‌السلام است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین اهمیت ایستادگی و مردم منطقه علیه رژیم صهیونیستی اشاره و اظهار کرد: یقیناً حقیقت همیشه پیروز است و با ادامه مقاومت، به پیروزی خواهیم رسید.

حجت‌الاسلام والمسلمین معزی در سخنان خود بر ادامه مقاومت تأکید کرد و نسبت به آینده کشور و پیروزی‌های بیشتر اظهار امیدواری کرد.

شرکت در گردهمایی رابطین فرهنگی و ائمه جماعت غرب کشور، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان ایلام، حضور در همایش تجلیل از خادمان اربعین حسینی و همچنین بازدید از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و مرزی از دیگر برنامه‌های نماینده ولی فقیه در جمعیت هلال احمر در سفر سه روزه به استان ایلام است.
به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان ایلام، در سفر به استان ایلام، مدیرکل حوزه نمایندگی ولی فقیه، معاون فرهنگی، مشاور امور روحانیون، حجت‌الاسلام و المسلمین معزی را همراهی می‌کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 1403070907392
  • خبرنگار : 71299