مشاور رسانه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد

یدالله رحمانی- استاندار کهگیلویه و بویراحمد طی حکمی رحمت‌الله قیصری را به‌عنوان مشاور رسانه‌ای خود انتخاب کرد.

طی حکمی از سوی استاندار کهگیلویه و بویراحمد، رحمت‌الله قیصری به‌عنوان مشاور رسانه‌ای استاندار کهگیلویه و بویراحمد منصوب شد.

قیصری ۴۷ ساله،  دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد عمران و دانشجوی دکترای عمران ضمن تایید این انتصاب به خبرنگار ایسنا گفت: تعامل و ارتباط با رسانه ها از جمله خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و پیگیری مشکلات مردم را از مهمترین برنامه‌های خود عنوان کرد.

به گزارش ایسنا، در حکم استاندار کهگیلویه و بویراحمد خطاب به قیصری آمده است.

نظر به مراتب تعهد، تخصص و شایستگی جنابعالی به موجب این حکم به عنوان «مشاور استاندار در امور رسانه» منصوب می‌شوید.

امید است با اتکال به خداوند متعال و در تعامل و هماهنگی با معاونت‌ها و حوزه‌های مختلف استانداری فرمانداری‌ها دستگاه‌های اجرائی استان صدا و سیما، اصحاب رسانه و پایگاه‌های خبری و فضای مجازی در انجام وظایف محوله نهایت تلاش کوشش و درایت لازم را معمول نمائید. توفیقات روزافزون جنابعالی را در راستای اجرای تکالیف مربوطه و تحقق آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و منویات و رهنمودهای مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و همچنین سیاست‌ها و راهبردهای دولت جناب آقای دکتر پزشکیان که معطوف به همدلی وفاق ملی و بهره‌برداری از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت استان می‌باشد، از درگاه ایزد منان مسئلت می‌نمایم.

گفتنی است که مدیر حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه ۱۰ شهرداری شیراز،  معاون شهردار منطقه ۱۰ شیراز، مسئول مراکز بخش خصوصی شهرستانهای استان فارس از سوابق رحمت‌الله قیصری است. او از شهرداری شیراز به استانداری کهگیلویه و بویراحمد آمده است.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 1403070907324
  • خبرنگار :