انتشار کتاب «عشق‌ورزی به خود» در جهاددانشگاهی قزوین

کتاب «عشق‌ورزی به خود» با ترجمه مینا «مینا مجتبائی» و «ستاره آقائی» توسط انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شد.

کتاب «عشق ورزی به خود» را یک نویسنده‌ خانم با محتوایی مبنی بر شفقت یا عشق‌ورزی به خود نوشته و محتوای این کتاب روان‌شناختی است و از زبان یک روانشناس به نام «مگان لوگان» که در بیست سال گذشته در حوزه‌ روان‌درمانی با اقشار مختلفی ازجمله کودکان بدسرپرست، بازماندگان تعرضات جنسی، مبتلایان به اختلالات روانی صحبت‌هایی داشته است.

به گزارش ایسنا، نویسنده علل اولویت ندادن به خود را در زنان ناشی از نداشتن عزت‌نفس، ترس از بدشکلی بدن، استرس، ترس از پذیرفته‌نشدن، مهرطلبی، شرم و برآورده کردن معیارهای اجتماعی، می‌داند.

مگان لوگان عشق ورزیدن به خود را امری فراتر از سالن‌های آرایش می‌داند و انگیزه‌های بیرونی را امری با تأثیر کوتاه‌مدت تلقی می‌کند. او تمرین و عادت کردن به عشق ورزیدن به خود را امری دشوار می‌داند که حق هر زنی ست و باید آن را بیاموزد.

در این کتاب که توسط «مینا مجتبائی» و «ستاره آقائی» ترجمه‌ شده است، عشق ورزیدن به خود در قالب یک سفر مطرح شده که خود نویسنده با مخاطب همراه می‌شود.

کتاب عشق ورزی به خود در ۱۶۳ صفحه و قطع وزیری به بهای ۱۴۸ هزار تومان از سوی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین منتشر شده است و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه این کتاب به آدرس اینترنتی https://B2n.ir/a86128 مراجعه کنند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۵:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 1403070907293
  • خبرنگار : 50060