برگزاری همایش دانشجویی تقریب مذاهب اسلامی در جهاد دانشگاهی هرمزگان

دومین همایش دانشجویی تقریب مذاهب با موضوع وحدت امت اسلامی حول مقاومت و نابودی اسرائیل برگزار شد.

منیره ملایی -دبیر همایش دانشجویی تقریب مذاهب- با بیان اینکه اتحاد، رمز پیروزی جبهه اسلام بر جبهه کفر است و آنان با رخنه در صفوف مسلمانان بدنبال جلوگیری از این اتحاد هستند، هدف از برگزاری این همایش را نشان دادن وحدت شیعه و اهل سنت به عنوان یک امت واحد و تلاش برای نابودی دشمنان اسلام بویژه اسرائیل جنایتکار عنوان کرد.

ملایی تصریح کرد: اگر جهان اسلام، متحد و منسجم قدم بردارد، هیچ دشمنی قادر به ظلم به مسلمانان در جهان نیست.

دبیر این همایش دانشجویی تأکید کرد:‌ روح بلند این شهدای گرانقدر نظیر شهید سلیمانی و شهید نصرالله و شهید ابومهدی المهندس و دیگر شهدای جبهه مقاومت و اسلام، یاریگر مجاهدان در مصاف با رژیم کودک کش صهیونیستی است.

احمد زاهری رییس جهاد دانشگاهی هرمزگان  نیز ضمن گرامیداشت یاد شهدای جبهه مقاومت، یاد و خاطره همه شهدای مقاومت، بخصوص شهید نصرالله اظهار کرد: استان هرمزگان الگوی مناسب برای تقریب مذاهب ، وحدت شیعه وتسنن است.

زاهری افزود: هرساله نشست‌های تخصصی علمی و اجتماعی برگزار می‌شود و موجب قرابت بیشتر و نزدیکی دلها شده و خیال باطل دشمن را در خصوص اختلاف بین جامعه مسلمین را نقش بر آب کرده است.

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس هم گفت: خون شهید سیدحسن نصرالله، دیگر شهدای مقاومت و مجاهدان اسلام، آبی بر آتش فتنه دشمنان است و امیدواریم بزودی شر آنان از سر مسلمانان کوتاه شود.

 جمالی افزود: جوانان بویژه دانشجویان با آگاهی و عملکرد خود نویدبخش روزهای خوبی برای جهان اسلام هستند.

وی گفت: دانشجویان دانشگاه مذاهب اسلامی به‌دنبال اتحاد بیشتر به عنوان یکی از نیازهای اساسی جهان اسلام هستند.

انتهای پیام

  • دوشنبه/ ۹ مهر ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۱
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 1403070907266
  • خبرنگار : 50673

برچسب‌ها